ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم مریوان توسط اکیپ‌های پزشکی بسیج

ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم مریوان توسط اکیپ‌های پزشکی بسیج

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: بیماران مناطق محروم مریوان توسط اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سرهنگ سید کاوه کهنه‌پوشی شهر امروز در مراسم اعزام اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم مریوان اظهار داشت: این اکیپ‌های پزشکی به منظور ویزیت رایگان بیماران به مناطق محروم اعزام می‌شود.

وی گفت: تجربه نشان داده که اعزام این اکیپ‌ها سهمی به سزا در ارتقای شاخص‌های سلالمت در روستاها و مناطق محروم شهرستان مریوان دارد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: اکیپ‌های پزشکی با همت و تلاش جامعه بسیج پزشکی شهرستان به روستاهای پرجمعیت در مناطق محروم این شهرستان اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمام خدماتی که توسط این اکیپ به مردم ارائه می‌شود کاملا رایگان است گفت: افرادی که بعد از تشخیص پزشک نیازی به ارائه خدمات بیشتری داشته باشند پس از شناسایی به بیمارستان های مراکز شهرستان معرفی و ارجاع داده می‌شوند.

کهنه پوشی افزود: شناخت محرومان و تلاش در راستای محرومیت زدایی از وظایف خطیر بسیج است و ایجاد بسیج مستضعفین با هدف خدمت به مردم انجام شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon