تراشتگن: مردم فقط اشتباهات مرا می‌بینند

تراشتگن: مردم فقط اشتباهات مرا می‌بینند

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان آلمانی بارسلونا که همچنان در انتظار انجام اولین بازی‌اش در لالیگاست، اعتقاد دارد که خواهد توانست اعتماد سرمربی آبی‌واناری‌ها را جلب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تراشتگن که از زمان انتقالش از بورسیا مونشن‌گلادباخ به بارسلونا در بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال تا به امروز هنوز نتوانسته در لالیگا به میدان برود، اعتراف کرد که برای تبدیل شدن به دروازه‌بان اول کاتالان‌ها کار سختی در پیش دارد و اینکه اوضاع از فصل جاری تا الان بر وفق مراد او پیش نرفته است.

تراشتگن که در این فصل تنها در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا به میدان رفته است، تا الان زیر سایه کلودیو براوو، همتای شیلیایی خود قرار داشته و این روند او را نگران کرده است.

تراشتگن 22 ساله در این باره به نشریه کیکر گفت: وضعیت فعلی من اصلاً خوب نیست هرچند راهی ندارم، جز اینکه صبر کنم. من در حال انجام نهایت تلاشم در تمرینات هستیم تا تصمیم‌گیری برای سرمربی جهت انتخاب دروازه‌بان اول تیم را سخت کنم. من عملکردهای خوبی هم داشته‌ام اما مردم فقط لحظات بد مرا می‌بینند. همه انسان‌ها اشتباه می‌کنند. مانوئل نویر، ایکر کاسیاس و رومن وایدنفلر هم اشتباه می‌کنند.

تراشتگن افزود: اینجا همه می‌دانند که می‌توانند روی من حساب کنند و همیشه توپ را رو به عقب برای من بفرستند. اینجا همه چیز کمی متفاوت است. یک بازیکن چند بار توپ طلا را برده است، بقیه قهرمانی اروپا و جهان را در کارنامه دارد و بازیکنانی طراز اول هستند. من برای اینکه با شرایط بازی در بارسلونا تطبیق پیداکنم احتیاج به زمان زیادی نداشتم.

تراشتگن در این فصل از رقابت‌ها دوبار توانسته دروازه بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا بسته نگه دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon