۴۴ میلیارد ریال اعتبار به آتش‌نشانی اردبیل اختصاص یافت

44 میلیارد ریال اعتبار به آتش‌نشانی اردبیل اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت:‌ بنا بر دستور استاندار اردبیل و با موافقت مدیریت اداره کل مدیریت بحران استان، با کمک مالی به مبلغ ۴۴ میلیارد ریال به سازمان آتش نشانی اردبیل اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فضیلت ابراهیمی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت تجهیزات آتش‌نشانی اردبیل اظهار کرد: با موافقت استاندار اردبیل کمک مالی برای خرید نردبان و بالابر 55 متری آتش نشانی و برخی تجهیزات امدادرسانی اختصاص یافت.

وی افزود: بنا بر دستور استاندار اردبیل و با موافقت مدیریت اداره کل مدیریت بحران استان، با کمک مالی به مبلغ 44 میلیارد ریال به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل برای خرید برخی از تجهیزات امداد و نجات موافقت شد.   

ابراهیمی با بیان اینکه آتش نشانی سازمانی است که همواره با حوادث کوچک و بزرگ در سطح شهر و حتی در خارج از محدوده خدماتی مشخص شده در شهر سر و کار دارد، تصریح کرد: به لحاظ ضرورت رفع نیاز سازمان آتش نشانی اردبیل در زمینه تجهیز به کارآمدترین و به روزترین تجهیزات امداد و نجات و اطفای حریق نیاز دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر موافقت استاندار اردبیل با اختصاص کمک مالی 4 میلیارد تومانی برای خرید نردبان 55 متری آتش نشانی، با اختصاص کمک مالی به مبلغ 100 میلیون تومان برای خرید تجهیزات غواصی و قایق، مبلغ 200 میلیون تومان برای خرید بالابر 18 متری و مبلغ 100 میلیون تومان نیز برای خرید شوت نجات برای تجهیز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل موافقت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل تلاش سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را یادآور شد و از زحمات و توجهات استاندار اردبیل، معاونت عمرانی، مدیر کل اداره بحران استان و شهردار اردبیل به نیازهای این سازمان قدردانی کرد.     

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon