به احتمال زیاد سیاسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، کاشانی رئیس هیئت مدیره

به احتمال زیاد سیاسی مدیرعامل پرسپولیس می‌شود، کاشانی رئیس هیئت مدیره

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره تا حد زیادی توافق کردند سیاسی به عنوان مدیرعامل انتخاب شود و کاشانی نیز ریاست هیئت مدیره را برعهده بگیرد.

حسین کلانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان گفت: صبح امروز به اتفاق اعضای هیئت مدیره به دیدار وزیر ورزش رفتیم اما ایشان به دلیل گرفتاری کاری در دفترش حضور نداشت و به این خاطر نتوانستیم با او دیدار داشته باشیم. 

وی در مورد تغییرات احتمالی که قرار است در باشگاه پرسپولیس رخ دهد گفت: با توجه به اینکه بیشتر کارهای اجرایی را در باشگاه پرسپولیس سیاسی انجام می‌دهد به احتمال بسیار زیاد وی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب خواهد شد. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در جمع اعضای هیئت مدیره کاشانی بسیار با تجربه‌تر و پخته‌تر از بقیه است و از این رو احتمال اینکه به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شود زیاد است. 

کلانی تاکید کرد: اعضای هیئت مدیره تا حدود زیادی با این انتخابات موافق هستند اما باید جلسه‌ای تشکیل داده و از تمامی اعضا رای‌گیری شود. 

وی در پایان در خصوص دربی 79 گفت: واقعا پرسپولیس در این بازی عالی کار کرد تا حدی که من غافلگیر شدم. از برد پرسپولیس خیلی لذت بردم و امیدوارم از این پس این تیم در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

انتهای پیام/ 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon