گسترش سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل مهار شود

گسترش سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل مهار شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی سکونتگاه‌های غیررسمی اردبیل باید بررسی شوند تا بتوان از گسترش آنها جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شفیع شفیعی عصر امروز در جلسه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی و مناطق ویژه اجتماعی اردبیل اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی سکونتگاه‌های غیررسمی استان اردبیل باید مورد بررسی و مطالعه علمی قرار گیرند تا با راهکارهای مناسب و موثر بتوان از گسترش آنها جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ابلاغ برنامه های اجرایی کوتاه مدت و کلان نیروی انتظامی در سکونتگاه های غیررسمی بیان کرد: برای اجرای بهینه این برنامه ها همکاری پیوسته و جدی دستگاه های اجرایی ضروری است.

شفیعی  فراهم آوردن زمینه های ایجاد تشکل های مردمی و حمایت و به رسمیت شناختن این نهادها برای مشارکت درپیگیری برنامه های آموزشی و فرهنگی مرتبط با سکونتگاه های غیررسمی را در این زمینه موثر و مثمر ثمر دانست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: کمک به تحقق این مهم و ایجاد تشکل های مردمی از برنامه های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: برای ارائه گزارش اقدامات فرهنگی و اجتماعی انجام یافته در مناطق حاشیه ای، به زودی جلسه ای با حضور نمایندگان دستگاه های دخیل تشکیل می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: گزارشی مستند از اقدامات نیروی انتظامی در مواجهه با آسیب های مناطق ویژه اجتماعی هم استخراج می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon