۸ هزار حادثه اعلامی انشعاب آب در اردبیل انجام شد

8 هزار حادثه اعلامی انشعاب آب در اردبیل انجام شد

خبرگزاری تسنیم: معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: امسال بیش از هزار و ۷۶۶ مورد رفع حوادث اعلامی مربوط به انشعاب آب و شبکه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یحیی سیف‌الهی عصر امروز در جلسه بررسی بهره برداری خطوط انتقال آب در اردبیل اظهار کرد: امسال بیش از 63 مورد رفع نشتی در خطوط انتقال آبرسانی و نصب 5 دستگاه کلمپ آبندی 400 و800 در مسیر خطوط انتقال آب انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت بیش از 8 هزار و 766 مورد رفع حوادث اعلامی مربوط به انشعاب آب و شبکه صورت گرفته و 390 حوضچه برای کنتورهای ورودی و شیرآلات شبکه در سطح استان ساخت و بازسازی شده است.

سیف‌الهی افزود: پایش مانیتورینگ مداوم مقادیر فشار در شبکه توزیع و تغییرات اساسی در زون‌ها و محل تغذیه زون‌های فشاری برای کنترل مصارف زون‌ها از دیگر عملکردهای حوزه بهره برداری است.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل بیان کرد: رفع حوادث 3 هزار و 49 فقره شبکه اعم از اصلی و فرعی، بازسازی کلیه تأسیسات تولید آب شهر و تصفیه خانه آب اردبیل و سایر موارد از اقدامات انجام شده دیگر است.

وی گندزدایی خطوط انتقال آب شرب به طول 8 کیلومتر در سطح استان، لایروبی و شستشوی حوضچه ایستگاه شماره یک آب خام تصفیه خانه گرمی را نیز از سایر اقدامات انجام شده در سال 93 عنوان کرد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon