ستاری: توسعه فن بازار به افزایش صادرات کمک می‌کند

ستاری: توسعه فن بازار به افزایش صادرات کمک می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: توسعه فن بازار به توسعه صادرات کمک می‌کند و در این راستا می‌توان از امکانات معاونت علمی استفاده کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نشست مشترک فن بازار و کارگزاران تبادل فناوری‌های فن بازار با بیان اینکه امیدواریم با 11 سال سابقه فن بازار در کشور، شاهد تحول جدی در این خصوص باشیم، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل شرکت‌ها بازار است و به دست آوردن این بازار بسیار سخت است.

وی افزود: به‌دست آوردن بازار نیاز به فرهنگ‌سازی دارد و این موضوع فرهنگ‌سازی به سالیان سال ارتباط دارد.

ستاری با اشاره به اینکه نمی‌توان شرکت‌های خصوصی را وارد نظام سنتی کرد و اگر در فن بازار ثابت قدم باشیم، نتیجه می‌گیریم، اظهار داشت: تسهیلات معاونت علمی برای شرکت های دانش بنیان است و ما مسئول توسعه شرکت‌های دانش بنیان هستیم. همچنین معاونت علمی، توسعه اقتصاد و بازار را جزء برنامه‌های خود می‌داند.

وی توسعه بازار را موضوعی سخت دانست و افزود: شبکه فن بازار، شبکه‌ای است که در حوزه‌های مختلفی از جمله قیمت گذاری، بورس ایده در داخل این شبکه فعالیت می‌کند که پارک فناوری پردیس هم تجربه برای توسعه این ها را دارد.

ستاری با بیان اینکه حضور پارک پردیس در فن بازار در راستای توسعه بازار است، تصریح کرد: توسعه فن بازار به توسعه صادرات کمک می‌کند که در این راستا می‌تواند از امکانات معاونت علمی استفاده بکند.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم وضع صندوق نوآوری و شکوفایی از برخی بانک‌ها در سال آینده بهتر باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon