۷ هزار میلیارد تومان برای پایان دادن به آبرسانی با تانکر نیاز است

7 هزار میلیارد تومان برای پایان دادن به آبرسانی با تانکر نیاز است

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از نیاز ۷ هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو برای بستن پرونده آبرسانی با تانکر در روستاهای کشور خبر داد و گفت: به راحتی می توانیم در صورت تأمین مالی، تا پایان دولت پرونده آب روستایی را ببندیم.

رحیم میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: طبق آخرین برآوردی که انجام شده 7 هزار میلیارد تومان برای احداث و تکمیل شبکه های آبرسانی روستایی در روستاهایی که با تانکر به آنها آبرسانی می شود نیاز است تا آبرسانی با تانکر در این روستاها جمع آوری شود.

وی افزود: البته باید توجه کرد که مرتب با تغییر قیمت ها مواجهیم و از آنجایی که یکباره و در یکسال نمی توان اینکار را انجام داد باز هم این رقم دستخوش تغییر می شود اما به قیمت امروز، 7 هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و اّبفا تصریح کرد: این پروژه ها با توجه به توانمندی پیمانکاران 3 ساله قابل اجرا است و به راحتی می توانیم در صورت تأمین مالی، تا پایان دولت پرونده آب روستایی را ببندیم.

به گزارش تسنیم، هم اکنون در 6 هزار و 300 روستای کشور، آب شرب روستاییان از طریق تانکر تأمین می شود که این آبرسانی با تانکر در فصل گرم سال با خشک شدن منابع تأمین آب برخی روستاها به 6900 روستا می رسد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه