«شیار ۱۴۳» در شهرستان‌های بدون سینمای اصفهان اکران می‌شود

«شیار 143» در شهرستان‌های بدون سینمای اصفهان اکران می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول اکران فیلم شیار ۱۴۳ در اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمای شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار در شهرستان‌های بدون سینمای استان اصفهان اکران می‌شود.

سولماز همت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون فیلم سینمائی شیار 143 اظهار کرد: فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگش آبیار و تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی که در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر شد و قرار است در سینمای سپاهان و قدس اصفهان اکران شود.

وی افزود: قرار است سه‌شنبه هفته آینده این فیلم به صورت ویژه در سینما قدس اصفهان با حضور نرگس آبیار، محمد حسین قاسمی و مریلا زارعی بازیگر فیلم اکران شود که در این آئین از مادران معزز شهدا تجلیل می‌شود.

نماینده تهیه‌کننده فیلم شیار 143 در استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اکران این فیلم در شهرستان‌های استان تصریح کرد: این اقدام با همت و هزینه تهیه‌کننده فیلم صورت می‌گیرد که قرار است در شهرستان‌های بدون سالن سینما اکران شود و درآمد حاصل از آن به نفع کودکان سرطانی هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه تبلیغات شهری را قرار است شهرداری و استانداری اصفهان برعهده بگیرند، گفت: تا کنون با فرمانداران و بخش‌داران کوهپایه و جرقوبه برای اکران این فیلم رایزنی شده که با استقبال خوبی مواجه شده و در صورتی‌که که شهرستان‌های دیگر و مسئولان همکاری لازم را انجام دهند این فیلم در تمام شهرستان‌های استان به نمایش درمی‌آید.

به گزارش تسنیم، فیلم شیار 143 به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار، داستان زنی به نام الفت را روایت می‌کند که در انتظار پسر خود خبر خوشی دریافت کرده و به آن دل می بندد.

این فیلم دومین اثر بلند سینمایی نرگس آبیار بوده و در ژانر دفاع مقدس به موضوع مادران در دوران دفاع مقدس می‌پردازد که در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و کسب هشت جایزه از بخش تجلی اراده ملی شد و هم‌چمین مریلا زارعی بازیگر نقس الفت نیز برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشن منتقدان سینمای ایران شد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon