پرواز خرم‌آباد - عسلویه راه‌اندازی شد‌

پرواز خرم‌آباد - عسلویه راه‌اندازی شد‌

خبرگزاری تسنیم: مدیر فرودگاه خرم‌آباد گفت: پرواز خرم‌آباد - عسلویه صبح امروز برای نخستین بار انجام شد و هر هفته سه شنبه انجام می‌شود

اسفندیار کیانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: این پرواز  هر هفته سه شنبه ساعت 9 و 15 دقیقه صبح از خرم‌آباد به سمت عسلویه انجام و برگشت آن نیز ساعت 12 و 45 دقیقه همین روز از  عسلویه به خرم‌آباد انجام می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی پروازهای عتبات عالیات افزود: پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به عتبات نیز به زودی راه اندازی می‌شود و نخستین  پرواز در اربعین حسینی در دست بررسی است و زائران از خرم‌آباد به طور مستقیم به عتبات می‌روند.

به گزارش تسنیم، توسعه فرودگاه خرم آباد در یک سال اخیر با سرعت انجام می‌شود و تعداد پروازهای این فرودگاه به بیش از26 پرواز در هفته رسیده است.

به گفته حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی خرم آباد، با درخواست و پیشنهاد اتاق بازرگانی خرم‌آباد و موافقت و پیگیری استاندار لرستان، مجوز لازم برای تبدیل فرودگاه خرم‌آباد به مرز تجاری هوای دریافت و مقدمات لازم برای صادرات محصولات از طریق این فرودگاه فراهم می‌شود و بر اساس موافقت رئیس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، از این پس تشریفات رویه‌ صادرات کالا به‌صورت تجاری از طریق فرودگاه خرم‌آباد قابل انجام است

انتهای پیام/ ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon