۲۱۴ شبکه رادیویی و تلویزیونی با حمایت صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام فعال است

214 شبکه رادیویی و تلویزیونی با حمایت صهیونیست‌ها علیه جهان اسلام فعال است

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز گفت: ۲۱۴ شبکه رادیویی و تلویزیونی تنها با حمایت رژیم صهیونیستی به صورت ۲۴ ساعته علیه جهان اسلام به ویژه بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، سرهنگ هادی مخدومی صبح امروز در نشست سیاسی فرهنگی فرماندهان و بسیجیان شهرستان سقز در سالن اجتماعات شورای اسلامی این شهر با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز در شهرستان سقز در عرصه سازندگی کارهای بسیار زیادی توسط بسیجیان صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی گفت: تمام این پیشرفت‌ها در سایه حرکت جوانان بسیجی این کشور اسلامی بوده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز با بیان اینکه، 214 شبکه رادیویی و تلویزیونی تنها با حمایت رژیم صهیونیستی به صورت 24 ساعته علیه جهان اسلام به ویژه بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه پخش می‌کنند، بر هوشیاری خانواده‌ها و مردم در برابر این توطئه ها تاکید کرد.

وی گفت: امروز بسیج با درخشش در تمام زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی، علمی و قرآنی، الگویی برای سایر ملت‌های آزاده جهان شده است.

مخدومی افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس اگر بسیج به فرمان امام راحل وارد عرصه نمی‌شد، کشور به سوی مراحل خطرناکی پیش می‌رفت و چیزی از انقلاب و نظام باقی نمی‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دین و قرآن در قالب ارتش بعث عراق با انقلاب نوپای ایران اسلامی به منظور سرنگون کردن آن وارد جنگ شدند که با همت مردم انقلابی و بسیجی ایران اسلامی شکست سختی خوردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی به لحاظ قدرت نظام مقدس اسلامی به پای میز مذاکره آمده‌اند، افزود: اگر قدرت بسیج در لایه‌های مختلف این نظام اسلامی نبود ما نمی‌توانستیم در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

وی گفت: اگر امروز می‌بینیم جمعیت مسلمانان در کشورهای مختلف به ویژه در آمریکا و انگلیس رو به افزایش است، همه این موفقیت‌ها در سایه ترویج دین اسلام از سوی نظام مقدس اسلامی به وجود آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سقز هم در این جلسه با تبریک هفته بسیج، گفت: امروز شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز بسیجی‌وار در راستای خدمت به مردم و عمران شهر حرکت می‌کنند.

باقی رحمانپور افزود: از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مردم در مساجد به دور هم جمع شدند و در قالب بسیج در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز باب خدمت به مردم باز است و باید تلاش شود که مسئولان بسیجی وار در خدمت آحاد مردم و عمران و آبادانی کشور و شهر خود باشند.

رحمانپور با اشاره به این جمله امام که فرمودند، قضیه بسیج همان مسئله است که در صدر اسلام سابقه داشته است، گفت: چون هدف از تاسیس بسیج حفاظت از اسلام ناب محمدی است، باید در چهارچوب اهداف بسیج حرکت شود تا دشمنان مایوس و درمانده شوند.

در این مراسم که از سوی پایگاه مقاومت شهید بهشتی شهرداری سقز برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از 7 نفر از بسیجیان شهرداری سقز تقدیر شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon