برطرف کردن محرومیت‌ها اولویت بسیج در روستاهای دهگلان است

برطرف کردن محرومیت‌ها اولویت بسیج در روستاهای دهگلان است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه دهگلان گفت: اولویت بسیج در مناطق روستایی دهگلان برطرف کردن محرومیت‌هاست و در این راه به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، سرهنگ حق‌رضا نادرپناه صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساخت دو مسجد در روستاهای بریا‌خان و شعبانی شهرستان دهگلان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهاد مردمی و مقدس است که فلسفه تشکیل آن کمک به محرومان است.

وی به خدمات بسیج در سال‌های پس از پایان جنگ اشاره کرد و گفت: تشکل انقلابی بسیج پس از به نمایش گذاشتن رشادت‌های فراوان در دوران دفاع مقدس پس از جنگ هم در عرصه خدمت به مردم آنچه در توان داشت انجام داد.

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان پاک‌شدن غبار محرومیت از چهره بسیاری از نقاط دورافتاده کشور را نتیجه خدمات بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج به دور از هرگونه حاشیه‌ای تنها به فکر خدمت به مردم است و در عرصه مردم‌داری همه توان خود را به کار می‌گیرد.

وی به خدمات بسیج سازندگی در روستاهای محروم شهرستان دهگلان اشاره کرد و گفت: اولویت بسیج در مناطق روستایی دهگلان برطرف کردن محرومیت‌هاست و در این راه به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرده است.

نادرپناه به آغاز عملیات ساخت دو باب مسجد در روستاهای دهگلان اشاره و خاطرنشان کرد: زمین این مساجد با پی‌گیری  بسیجیان خیر در روستاهای بریا خان و شعبانی تامین شده است و مساجد در زمین‌هایی به مساحت 300 متر با مشارکت بسیج، کمک خیران روستایی و مشارکت‌های مردمی ساخته می‌شوند.

وی گفت: برای ساخت این مساجد قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان دهگلان به هریک از مساجد 350 میلیون رسال کمک کرده است که جمع 700 میلیون ریال برای ساخت 2 مسجد کمک شده است.

فرمانده سپاه شهرستان دهگلان گفت: ساخت 3 خانه عالم در روستای شهرستان از جمله دیگر برنامه قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان دهگلان است که هم‌زمان با هفته بسیج عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی افزود: برای هریک از این خانه‌های عالم در روستاهای شهرستان دهگلان هم 150 میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه بسیج سازندگی سپاه دهگلان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon