سیزدهمین جلسه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد

سیزدهمین جلسه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: سیزدهمین جلسه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و با موضوع برنامه‌های اربعین حسینی در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین جلسه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت با حضور سردا رعلی فضلی جانشین بسیج مستضعفین، سردار خضرایی مدیرعامل باغ موزه و حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و با موضوع برنامه‌های اربعین حسینی در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با گرامیداشت هفته بسیج گفت: شهدای بسیج و هشت سال دفاع مقدس زلال و گمنام و بی ادعا رفتند تا دین خدا و انقلاب بماند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جلوگیری از انحرافات در مسیر کاروان‌های اربعین حسینی، حفظ مردمی بودن مراسم و توجه به سهولت رفت وآمد زائرین و رفاه نسبی آنان  اظهار داشت: شهرداری تهران با همکاری سازمان حج و زیات‌، بسیج و هلال احمر و با  شعار عاشورا مظهر صلح و وفاداری عهده دار خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی شده است و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر و اجرای فرامین مقام عظمای ولایت خواهد کرد.

در ادامه سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار جواد خضرایی مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس گزارشی از اقدامات انجام شده توسط بسیج و شهرداری تهران در هرچه بهتر برگزاری برنامه های اربعین حسینی ارائه کردند.

در سیزدهمین جلسه شورای راهبردی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت مقرر گردید باغ موزه دفاع مقدس در پایان برنامه‌های مراسم اربعین حسینی و اقدامات انجام شده در مسیر کاروان‌ها گزارشی از نحوه عملکرد سازمان‌ها جهت بررسی و برنامه ریزی‌های بهتر این مراسم معنوی در سال‌های آتی به شورا ارائه کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران