استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی از «یک نذری ساده»


استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی از «یک نذری ساده»

خبرگزاری تسنیم:طرح"یک نذری ساده" برای زائران پیاده‌روی نجف تا کربلا در اربعین حسینی با مشارکت شهروندان تهرانی در فرهنگ سراها در حال برگزاری است.

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، این برنامه به نیابت از مادران شهدایی که کربلا را ندیدند با تهیه بسته‌های آجیل مشکل‌گشا برگزار و این بسته‌ها با نذرهای نقدی و غیر نقدی دوستداران اهل بیت(ع) تأمین می‌شود، قرار است این بسته‌های نذری در موعد پیاده‌روی ایام اربعین از نجف به سمت کربلا در اختیار زائران امام حسین(ع) قرار بگیرد.

در همین زمینه استقبال گسترده ای از این طرح در شبکه های اجتماعی شده است.

برخی نظرات و مطالب کاربران شبکه های اجتماعی را در زیر می خوانید:

-سلام، مادربزرگ من مادر شهید بود و آرزوی کربلا به دلش موند، اوایل که باز شده بود چنان بیماری قلبی داشت که یه متر هم نمی تونست راه بره چه برسه کربلا! خیلی آرزو داشت، کسانی که توفیق پیدا میکنن اگه میشه مادربزرگ منم فراموش نکن،(خانم دهقان) ، ممنون ایده تون جالب

-سلام شاهد عشقبازی مادران شهید با ارباب فرزندانشان در زمان بسته بندی این آجیل ها در فرهنگسرای خاوران بودم .دعاهایی جالب در حق شما میشود که راست رو بخواهید بهتون حسودیم شد. خلاصه مطلب لایک دارید حاج آقا.

-با سلام من بچه تهران نیستم چیکار کنم آجیل بسته بندی کنم آدرس بدین بفرستم یا آجیل بگیرم بفرستم خودتون بسته بندی میکنید؟

-بعضی از فرهنگسراها ممکن است کار بسته بندی شون تمام شده باشه تا زمانی که شما برسید اما فرهنگسرای شفق تا فردا بعد غروب کار ادامه دارد.

- سلام،دوستان عزیز،امروز مبلغی برای. نذری ساده توسط بیماران بخش هماتولوژی(سرطان خون) بیمارستان طالقانی جمع آوری شد،لطفا براشون یه حمد شفا بخونین(با اجازه از استاد_که از فیدشون استفاده کردم)

- سلام.این ایده و پیشنهاد معنوى خیلى حس خوبى به من داد،خصوصا که چند ساله آرزوى پیاده روى اربعین هرلحظه بیتابم میکنه ! لطفا از خداى مهربون بخواید قسمتم بشه.

- استاد در شبکه افق مستندی پخش می کرد از زایران اربعین انهایی که پشت مرز عراق می مانند و عراق ویزا باتاخیر برایسان صادر می کند مردم مهران علی رغم وضع اقتصادی بدی که دارند خونه هاشون و زایر سرا می کنند و اطعام زایر. پیشنهاد می کنم مقداری پول به انها برسانیم برای پخت غذا و اطعام زایرین.

این طرح را در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دیگر شبکه ها می توانید از طریق:#آجیل_مشکل_گشاو #یک_نذری_ساده دنبال کنید و مطالب دیگری به اشتراک بگذارید.
 

 

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند نذرهای غیر نقدی خود را به میزان دلخواه شامل مغز فندق، توت خشک، کشمش، مغز بادام، نخودچی و مغز پسته تهیه و در زمان اجرای طرح به پایگاه‌های جمع‌آوری نذرها مستقر در فرهنگسراها تحویل دهند، همچنین نذرهای نقدی هم از طریق صندوق‌های مستقر در فرهنگسراها یا واریز به شماره حساب 100794617471 به نام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تمام شعب بانک شهر جمع‌آوری می‌شود.
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از شهروندان علاقه‌مند به شرکت در بسته‌بندی این اقلام دعوت می‌کند، روزهای اول تا چهارم آذرماه از ساعت 9 تا 17 به پایگاه‌های طرح «یک نذری ساده» مستقر در فرهنگسراهای تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon