۶.۲۵ میلیارد ریال وام اشتغالزایی به متقاضیان بیجاری پرداخت شد

6.25 میلیارد ریال وام اشتغالزایی به متقاضیان بیجاری پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه بیجار گفت: از ابتدای سال ۹۳ تا کنون مبلغ ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال وام برای اجرای پروژه‌های باغات، پرورش مرغ و ماهی بومی و دامپروری‌های سبک و سنگین به متقاضیان اشتغال در بیجار توسط سپاه پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، سید حسین محمودی ظهر امروز در دومین مجمع بسیجیان شهرستان بیجار که در مجتمع امیر نظام گروس برگزار شد با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: فعالیت تمامی اقشار، گروه‌ها و تفکرها در برنامه‌های هفته بسیج یکی از محاسن این هفته است.

وی با بیان اینکه بسیجیان زیر پرچم ولایت ولی فقیه در صدد حل مشکلات جامعه هستند، گفت: تشکیل گروه‌های کارشناسی برای نیاز سنجی مناطق مختلف و عینیت بخشیدن به اقتصاد مقاومتی از اقدامات سپاه بیجار در سال 93 بوده است.

فرمانده سپاه بیجار از فعالیت 8 گروه کاری برای بررسی نیازهای سطح شهرستان بیجار خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 93 تا کنون مبلغ 6 میلیارد و 250 میلیون ریال وام برای اجرای پروژه‌های باغات، پرورش مرغ و ماهی بومی و دامپروری های سبک و سنگین به متقاضیان اشتغال در بیجار پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سپاه بیجار برای 150 نفر ایجاد شغل کرده است، گفت: از آغاز سال 93 تاکنون 500 میلیون تومان وام اشتغالزایی به خانواده‌هایی که توان ایجاد شغل در محل زندگی خود را داشتند پرداخت شده است.

محمودی با تاکید بر اینکه شغل قالیبافی در شهرستان بیجار مورد اجحاف قرار گرفته است، افزود: تاکنون موفق به ایجاد شغل برای 85 نفر در زمینه های قالیبافی، صنایع دستی و صنعتی شده‌ایم تا یادگار تمدن چندین هزار ساله بیجار بار دیگر احیا شود.

وی از احداث سالن‌های ورزشی در تمامی بخش‌ها و روستاهای بیجار خبر داد و گفت: از آغاز سال 91 تا کنون 5 سالن ورزشی احداث شده است و تا پایان سال 94 نیز 4 سالن دیگر در سطح شهرستان بیجار احداث می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار از احداث 2 خانه ایتام در روستاهای دور افتاده توسط سپاه خبر داد و افزود: احداث یک مسجد در روستای دوسر، ترمیم و زیبا سازی 8 مسجد در سطح شهرستان، کانال کشی بهداشتی روستاها و احداث سرویس های بهداشتی برای مساجد از اقدامات سپاه در راستای محرومیت زدایی بوده است.

وی به کمک برای ساخت قسمتی از حوزه علمیه امام صادق(ع) بیجار اشاره کرد و گفت: کمک به ساخت مسجد "مسجد الحسین" و احداث 2 مسجد در روستاهای شهرستان بیجار از دیگر اقدامات سپاه در شهرستان بیجار بوده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon