مسابقه کتاب‌خوانی ویژه دانش‌آموزان دختر در اردبیل برگزار می‌شود

مسابقه کتاب‌خوانی ویژه دانش‌آموزان دختر در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «من زنده‌ام» ویژه دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل، محسن امینی در خصوص برنامه‌های جدید این اتحادیه اظهارکرد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل، برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «من زنده‌ام» نوشته معصومه آباد است که ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم اجرا می‌شود.

وی بیا کرد: این برنامه با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

امینی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند این کتاب را از دفاتر انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس تهیه کنند و پس از مطالعه، به سؤالات پاسخ دهند و ارسال کنند.

وی در خصوص قیمت این کتاب گفت: قیمت کتاب «من زنده‌ام» در بازار 20 هزار تومان است اما ما چاپ آن را تغییر دادیم و به مبلغ 8 هزار تومان در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهیم که البته باز هم تخفیف در نظر گرفتیم.

امینی تصریح کرد : کتاب من زنده ام به قلم دکتر معصومه آباد و با موضوع خاطرات دختر 17 ساله ی ایرانی در بند اسارت عراقی است که می تواند الگوی مناسبی برای ترویج گفتمان انقلابی و مقاومت در بین دانش آموزان دختر مدارس باشد.

 مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل,گفت: کتاب من زنده ام مورد پسند و علاقه مقام معظم رهبری نیز  قرار گرفته اند که ایشان تقدیری در باب کتاب نوشته و از خانم آباد تمجید می کنند و از سویی کتاب فوق و مسابقه مذکور مورد تأیید دفتر مرکزی اتحادیه ی کشور و نیز مرکز  فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم نیز  قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور در هفته کتاب گفت:به نمایشگاه‌هایی که در مدارس برگزار می‌شود، کمک می‌کنیم و اتحادیه نیز پیشخوان کتاب باران دارد؛ یعنی کتاب‌هایی که خودمان تولید کردیم نیز در مدارس عرضه کردیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon