عنایتی: شکست دادن تراکتورسازی یعنی طی کردن ۷۰ درصد از راه قهرمانی

عنایتی: شکست دادن تراکتورسازی یعنی طی کردن 70 درصد از راه قهرمانی

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد امیدوار است که تیمش در غیاب او تراکتورسازی را شکست داده و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبتش در بازی فردا با تراکتورسازی عنوان کرد: اصلا فکر نمی‌کردم کارم به جراحی بکشد و خودم هم ناراحتم ولی امیدوارم پدیده این بازی را ببرد. در بازی قبلی مقابل ذوب آهن چند محروم و مصدوم داشتیم اما اکنون همه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و انشالله نبود من هم تاثیرگذار نخواهد بود.

او تاکید کرد:‌ شانس برد دو تیم 50 – 50 است ولی آنها در شهر خودشان بازی می‌کنند و به همین دلیل بازی سختی داریم. تراکتورسازی بازیکنان جوانی دارد که خطیبی آنها را خوب مدیریت می‌کند و فاکتور تماشاگر هم بسیار مهم است. با این حال ما هم تیم ضعیفی نیستیم و در لیگ برتر اولین تیمی بودیم که تراکتورسازی را شکست دادیم. امیدوارم در این بازی هم به برد برسیم و فکر می‌کنم شکست دادن تراکتورسازی، طی کردن 70 درصد از راه قهرمانی ما در جام حذفی است.

عنایتی در خصوص شرایط بحرانی استقلال تیم سابقش و بحث برکناری امیر قلعه نویی اظهار داشت:‌ ما معمولا در همه چیز عجله داریم. قبل از دربی که همه می‌گفتند مساوی نکنید و حالا که دربی برنده داشته خیلی‌ها طور دیگری حرف می‌زنند و حرف از اخراج مربی مطرح شده است. همین چیزها باعث می‌شود که دربی‌ها معمولا مساوی شود و بازیکنان و مربیان به خاطر این مسائل احتیاط می‌کنند.

مهاجم پدیده گفت: امسال سال خوبی برای قلعه‌نویی نبود. او ابتدا خوب نتیجه گرفت ولی بعدا به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان و همچنین بعضی مسائل دیگر نتایج خوبی کسب نکرد. با این حال معتقدم برکناری او تصمیم منطقی و درستی نیست.اگر هم قرار است تغییری ایجاد شود باید تا آخر فصل صبر کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon