نامه صمیمانه شهید حسن طهرانی مقدم به رهبر انقلاب

نامه صمیمانه شهید حسن طهرانی مقدم به رهبر انقلاب

خبرگزاری تسنیم: شهید حسن طهرانی مقدم نامه‌ای را در سال ۱۳۸۴ به رهبر انقلاب نوشته است. او در انتهای نامه خبر یک اتفاق بزرگ را به رهبر انقلاب داده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید حسن طهرانی مقدم نامه‌ای را  در سال 1384 به رهبر انقلاب نوشت. متن و تصویر نامه را ببینید:

 

بسمه تعالی
محضر فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
سلام علیکم؛ با اهداء تحیت و احترام
از پذیرفته شدن خانواده ام جهت تشرف حضوری به محضر حضرت عالی کمال تشکر و قدردانی را بعمل می آورم و اعلام می دارم بنده و خانواده ام فدای شما نائب امام زمان و نور حیدری ، عشق مائی. خداوند عزوجل شاهد است آنچه داریم درجهت اخذ رضایت شما و اعتلای راه و هدف شما که همان تحقق اسلام ناب و سیره اهل بیت است بکار می‌گیریم.
در تمامی این مراحل شاهد لطف و عنایات بی کران الهی بودیم
توپای به ره در نه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید رفت
الحمدلله ، عجب خدای کریم و مهربانی داریم. راستش را بخواهید لطف و اعطای بی حد و مرز او ما را بی مهابا و پرجرأت ساخته است.آقا و مولای ما می خواهم دستان الهی و پرقدرت شما را پر کنم و پشت شما را محکم‌تر قربه الی الله. می‌خواهیم علی زمانه را یاری دهیم، اگر ما در زمان مولای خود علی (ع) نبودیم برای یاری او قیام کنیم و فدای حسین ابن علی (ع) شویم … ، این عقده در دلم مانده است می خواهیم در رکاب شما نائب ولیعصر (عج) آن را جبران کنیم و سینه ما سپر شما باشد یابن الزهرا و ای نوری از بارقه امیرالمومنین.
خلاصه آقا رفتم سَر فینال طرح و نقطه اوج بازدارندگی و اقتدار این نظام الهی یعنی دستیابی به موشک فوق سریع واکنش سریع در برد هدف اسرائیل و دستیابی به موشک حامل ماهواره .
نصر من الله و فتح قریب
آنچه خداوند عزوجل به ما داده فدای شما
ای نائب امام زمان
سرباز کوچک شما سرتیپ پاسدار
حسن مقدم

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران