«شیار ۱۴۳» در کمتر از دو هفته، ۶۵۰ میلیون تومان فروخت

«شیار 143» در کمتر از دو هفته، 650 میلیون تومان فروخت

خبرگزاری تسنیم: امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار پس از ۱۳ روز اکران در تهران و شهرستان توانست، فروشی ۶۵۰ میلیون تومان را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امیر قطبی،‌ از دفتر پخش فیلمیران بیان کرد: فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار پس از دو هفته اکران در تهران تا شب گذشته (4 آذرماه) 460 میلیون تومان فروش داشته است.

وی اضافه کرد: آخرین آماری که از فروش فیلم در شهرستان‌ به دست ما رسیده است نزدیک 190 میلیون تومان است و مجموع فروش «شیار 143» تاکنون 650 میلیون تومان شده است.

وی در مورد تعداد سالنهای سینمای شهرستان که در اختیار «شیار 143» گرفته است گفت: 31 سالنهای سینمایی در شهرستانها و در تهران هم 45 سالن سینما در اختیار این فیلم قرار گرفته است. تعداد سالنهای سینمای شهرستان با استقبال و درخواست مردم از این فیلم رو به افزایش است.

قطبی همچنین درباره فیلم «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور کفت: این فیلم پس از یک هفته نمایش در 23 سالن سینمای تهران 125 میلیون تومان فروخته است. اکران این فیلم در 20 سالن سینمای شهرستان‌ از ابتدای هفته شروع شده است.

فیلم «شیار 143» اثر تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر است. اکران این فیلم از چهارشنبه (21 آبان ماه) به سرگروهی سینما آزادی شروع شده است. مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری، زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو در این فیلم سینمایی بازی کردند.

این فیلم داستان بانویی با نام الفت است که فرزندش به جبهه رفته و او سال هاست چشم به راه اوست تا اینکه این چشم به راهی با خبری به پایان می رسد...

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران