نوروزی: هیچ‌کس در این چند ماه حالم را نپرسید، حالا می‌گویند بیا اردو!

نوروزی: هیچ‌کس در این چند ماه حالم را نپرسید، حالا می‌گویند بیا اردو!

خبرگزاری تسنیم: دارنده مدال طلای جهان و المپیک گفت: در این چند ماه کسی احوال من را نپرسیده و حالا در آستانه مسابقات می‌گویند به خانه کشتی بیا و تمرین کن.

امید نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مصدومیتش و عدم حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: پایم آسیب‌دیده و پس از مسابقات جهانی هنوز خوب نشده است.

وی افزود: جالب است که در این چند ماه کسی به فکرم نبوده و حتی احوال من را نپرسیده‌اند اما حالا که نزدیک مساقات است می‌گویند در خانه کشتی و اردوها حاضر شوید و تمرینات را پیگیری کنید.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک در پاسخ به این سؤال که چه زمانی به اردوها بازخواهی گشت، عنوان کرد: معلوم نیست چه زمانی بازگردم و حالا که به فکر ما نیستند بهتر است خودمان به فکر خود باشیم تا آینده‌مان خراب نشود.

نوروزی ادامه داد: به دلیل همین مصدومیت در لیگ جهانی کشتی فرنگی شرکت نخواهم کرد و در جام جهانی نیز روی تشک نمی‌روم. اگر تا عید به تمرینات گروهی بازگردم شاهکار کرده‌ام.

فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ‌کسی حال مرا  نپرسیده و بازهم نزدیک مسابقات دنبال قهرمانان خود هستند. دیگر نه جایزه برای من مهم است و نه بی‌توجهی مسئولان. خودم دنبال زندگی هستم و به هیچ چیزی توجه نمی‌کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon