حمله به خانه آیت الله عیسی قاسم نشان ورشکستی آل خلیفه است

حمله به خانه آیت الله عیسی قاسم نشان ورشکستی آل خلیفه است

خبرگزاری تسنیم: مسئول اداره آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین گفت: حمله نیروهای رژیم بحرین به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز بحرینی نشانه ورشکستگی رژیم حاکم آل خلیفه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی "اخبار البحرین"، شیخ میثم سلمان مسئول اداره آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین در سخنانی حمله نیروهای امنیتی مسلح و نقابدار به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و گفت: نیروهای امنیتی به شکل غیر قانونی و وحشیانه به بازرسی از منزل ایشان مبادرت کردند.

وی افزود: شکست آشکار رژیم بحرین در انتخابات اخیر مجلس و تحریم انتخابات از سوی مردم، باعث جنون رژیم شد تا حدی که مرتکب این عمل شنیع شد و این اقدام نشانه ورشکستگی و دنائت آن است.

به گزارش العالم، مسوول اداره آزادی های دینی دیده بان حقوق بشر بحرین ادامه داد: این حمله نقض قوانین داخلی، موازین اجتماعی، دینی و سیاسی است و به همین دلیل، رژیم حاکم مسئول تبعات بسیار خطرناک این تعدی آشکار است.

وی تصریح کرد: رژیمی که 38 باب مسجد اوقاف جعفری را تخریب، هزاران نفر از اتباع این مذهب را بازداشت و شکنجه کرده و بسیاری را به شهادت رسانده است، همچنان به جنگ علیه تمام مقدسات و خطوط قرمز این مذهب ادامه می دهد.

شیخ سلمان افزود: هدف از این اقدام برنامه ریزی شده و خطرناک، منحرف کردن مردم از مسیر فعالیت مسالمت آمیز در خصوص مطالبات قانونی از جمله درخواست تغییرات دموکراتیک در بحرین است.

نیروهای رژیم آل خلیفه صبح امروز به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی و عالم سرشناس بحرینی حمله کردند.

منابع بحرینی روز سه شنبه اعلام کردند که نیروهای آل خلیفه با حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، روحانی سرشناس بحرینی، ضمن تخریب وسایل منزل به ارعاب ساکنان آن و بازرسی از منزل پرداختند.

این دومین حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل عالم سرشناس بحرینی است.

سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.

اما درمقابل، در پی افزایش اعتراضها و واکنشها به حمله نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی، وزارت امور داخلی این رژیم توجیه عجیبی را برای این اقدام خطرناک خود مطرح کرد.

سایت "مرآه البحرین" نوشت: وزارت امور داخلی رژیم آل خلیفه ادعا کرد که نیروهای این رژیم در جستجوی یکی از افراد تحت تعقیب در ارتباط با انفجار اتوبوس در منطقه البدیع در 20 نوامبر بودند.

این وزارتخانه همچنین برای توجیه ورود غیرقانونی نیروهای امنیتی به منزل شیخ عیسی قاسم، ادعا کرد که این نیروها قبل از ورود به منزل از ساکنان آن اجازه گرفتند !!

این درحالی است که تصاویر منتشر شده از این حمله، نشان می دهد که نیروهای آل خلیفه به بهانه بازرسی، خسارتهای بسیاری را به وسایل منزل این عالم سرشناس بحرینی وارد کرده اند.

با این حال در بیانیه وزارت امور داخلی رژیم آل خلیفه، به منزل مذکور و اینکه چه کسی صاحب آن است اشاره ای نشده.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

این درخواست‌ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/.

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت