بنزین یورو ۴ از اوایل سال ۹۴ در خوزستان توزیع می‌شود

بنزین یورو 4 از اوایل سال 94 در خوزستان توزیع می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو مجمع نمایندگان خوزستان با اشاره به توافقات با شرکت ملی پخش و پالایش فراورده‌های نفتی ایران گفت: از اوایل سال ۹۴ بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های سوخت رسانی خوزستان توزیع می‌شود.

شمس الله بهمئی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: در جلسه‌ای که با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار کردیم، قرار شد سهمیه سوخت خوزستان 10درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به عدم تناسب تقاضا‌ها و وجود برخی انواع سوخت در استان خوزستان، گفت: در استان خوزستان با کمبود شدید بنزین سوپر و گازوئیل مواجه هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت زیادی در خوزستان تعطیل هستند، تعطیلی برخی از این جایگاه‌ها را ‌در اثر کمبود سوخت در برخی مناطق این استان دانست.

وی بااشاره به تردد خودرو‌ها و موقعیت ویژه خوزستان در بعد حمل و نقل و ترافیک گفت: با توجه به حجم تردد خودرو‌ها در خوزستان افزایش سهمیه سوخت ضروری است.

بهمئی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل سوخت خوزستان با افزایش 10 درصدی سهمیه استان حل می‌شود، بیان کرد: مشکل سوخت با افزایش 10 درصدی سهمیه خوزستان تا حدود زیادی رفع می‌شود.

وی همچنین با اشاره به توافقات با شرکت ملی پخش و پالایش فراورده‌های نفتی ایران گفت: از اوایل سال 94 بنزین یورو 4 در جایگاه‌های سوخت رسانی خوزستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon