رانندگان در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری از زنجیر چرخ استفاده کنند

رانندگان در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری از زنجیر چرخ استفاده کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ادامه بارش‌ برف و لغزنده شدن محورهای ارتباطی استان گفت: تردد خودروها با زنجیر چرخ در تمامی محورها الزامی است.

سرهنگ حمزه رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به بارش برف که از بعد از ظهر سه شنبه استان را فراگرفته و سبب لغزندگی محورها شده اظهار داشت: تمامی محورهای ارتباطی استان باز بوده و ترددها تنها با داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است و با شروع بارش برف خودروهای بدون زنجیر دیشب در کنار جاده متوقف شده‌اند.

وی از توقیف و بازگرداندن خودروهای فاقد زنجیرچرخ در محورهای بروجن شهرکرد، بروجن – لردگان، شهرکرد –فارسان و شهرکرد – کیار خبر داد و افزود: استفاده از زنجیر چرخ برای تردد در محورها الزامی است.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان توصیه عوامل راهداری و هشدارهای نیروهای پلیس‌راه را جدی گرفته و برای آگاهی از آخرین وضعیت محورهای ارتباطی با 110 تماس حاصل کنند.

رفیعی ادامه داد: تمامی خودروها با تجهیز امکانات گرمایشی اقدام به حرکت کنند و مسیر حرکت را برای دیگر خودروها باز نگه‌دارند تا این وضعیت سبب کندی حرکت نشود.

وی افزود: نیروهای پلیس‌راه تمامی تلاش خود را برای باز نگه‌داشتن مسیرها به‌کار می‌گیرند و تاکنون خوشبختانه حادثه‌ای در محورها گزارش نشده است.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon