دولت قول داده موضوع مسکن مهر را تا تکمیل پروژه‌ها دنبال کند

دولت قول داده موضوع مسکن مهر را تا تکمیل پروژه‌ها دنبال کند

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که در رابطه با پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر اقدامات و پیگیری‌هایی از سوی دولت صورت گرفته است، گفت: منتظر برنامه‌های دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر و ارائه روش‌های جدید برای موضوع مسکن هستیم.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در رابطه با طرح مسکن مهر بارها جلساتی با وزیر راه و شهرسازی  داشته‌ایم و آقای آخوندی توضیحاتی را مبتنی بر آمار ارائه کرده‌اند.

وی با بیان این‌که وزیر راه در این جلسات تاکید کرده مسکن مهر جاری را برای اتمام مدیریت می‌کند، تصریح کرد: آقای آخوندی در خصوص پروژه‌های جدید نیز در قالب مسکن اجتماعی یا هر عنوانی که بنا بوده پیگیری شود نکاتی را عنوان کرده‌اند که البته هنوز شکل عملیاتی به خود نگرفته است.

وی افزود: بدون این‌که نظری داشته باشیم منتظر برنامه‌های دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر و ارائه روش‌های جدید برای موضوع مسکن هستیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که در رابطه با مسکن مهر اقدامات و پیگیری‌هایی صورت گرفته است، گفت: اما آنچه که مسلم است روند تکمیل واحدهای مسکن مهر نیمه‌تمام کُند شده است.

فرهنگی خاطرنشان کرد: دولت فعلی در ابتدا به دلیل مخالفت‌ با اصل طرح مسکن مهر خیلی در پیگیری آن جدی نبود، اما به دلیل مطالبات اجتماعی و عمومی بر خود فرض می‌داند که این پروژه‌ها را ولو با سرعت‌ کمتر به اتمام برساند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه