جزئیات شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان در حال بررسی است

جزئیات شهادت ماموران ناجا در سیستان و بلوچستان در حال بررسی است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی گفت: جزئیات شهادت ماموران نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در حال بررسی است که پس از تکمیل شدن اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در نشست خبری با رسانه‌های گیلان، با بیان اینکه امنیت اجتماعی کشور یکی شاخص‌های جرم محسوب می‌شود که رو به بهبودی است، اظهار داشت: در بحث جرایم در سرقت‌ها افزایش داشته‌ایم و در مابقی جرایم کاهش را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در جرایم سرقت سال گذشته افزایش را شاهد بودیم اما امسال تا مردادماه روند رشد کاملا متوقف شد، افزود: در آبان ماه امسال هفت درصد کاهش جرایم داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه با راه‌اندازی کارگاه قرارگاه مبارزه با سرقت، امسال نسبت به سال گذشته کاهش جرم و افزایش کشفیات را شاهد هستیم، گفت: از ابتدای سال تاکنون هفت درصد کاهش تصادفات را شاهد هستیم و 40 درصد کاهش جرایم رانندگی مشاهد شد که نشان از بهبود رفتارهای ترافیکی مردم دارد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در ارزیابی‌شاخص‌ها همه مثبت است، تصریح کرد: در زمینه احساس امنیت این پایش در اسفند هر سال از مردم انجام می‌شود و امسال احساس می‌شود با تدابیر نیروی انتظامی احساس امنیت در مردم نسبت به سال گذشته بهتر است.

وی نقش رسانه‌ها را در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه موثر دانست و تاکید کرد: هدف نیروی انتظامی ایجاد احساس امنیت در مردم  در سایه عملکرد مطلوب است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: جزئیات شهادت ماموران نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در حال بررسی است که پس از تکمیل‌شدن اعلام می‌شود.

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه در بسیاری از دیدارهای خارجی در مورد دلایل امنیت در ایران از ما می‌پرسند، تصریح کرد: در اغلب کشورهای منطقه شاهد ناامنی هستیم ولی جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

وی با اشاره به نهادینه شدن تفکر بسیجی در ناجا، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز قبله‌گاه امنیت و اقتدار مستضعفان جهان است.

فرمانده ناجا، گفت: ظرفیت زندان‌های کشور ناکافی است و عوامل متعددی در کاهش جرایم نقش دارد که به حوزه برخورد قضایی، تلاش پلیس و وضعیت اقتصادی جامعه بستگی دارد.

احمدی‌مقدم، با اشاره به نقش رسانه‌ها در کاهش جرایم در جامعه تصریح کرد: رسانه‌ها در راستای افزایش احساس امنیت و ارتقای امنیت در جامعه به ناجا کمک کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon