فاطمیه بزرگ تهران افتتاح می شود


فاطمیه بزرگ تهران افتتاح می شود

خبرگزاری تسنیم: همزمان با شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) فاطمیه بزرگ تهران که به همت ستاد مرکزی هیات رزمندگان ساخته شده افتتاح و آماده برگزاری مراسم مذهبی می‌باشد.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان، علی اکبر مداحی با اعلام این خبر گفت:به حول و قوه الهی و یاری امام زمان و یاری امام زمان (عج) و همت ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام خصوصاً معاونت پشتیبانی فاطمیه بزرگ تهران با حدود 50 درصد پیشرفت (تکمیل مرحله سفت کاری) آمادگی برگزاری مراسم شده است . به این سبب مراسم شهادت حضرت رقیه (سلام ا… علیها) و ایام ماه صفر از جمعه 7 آذرماه به مدت 5 شب از ساعت 21 با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و مرثیه سرایی مداحان حاج سعید حدادیان-حاج محمدرضا طاهری- حاج سید مجید بنی فاطمه- حاج سید مهدی میرداماد و حاج مجید بادکوبه در محل فاطمیه بزرگ تهران واقع در خیابان فاطمی نرسیده به خیابان کارگر، جنب فروشگاه سپه برگزار و این فاطمیه افتتاح خواهد شد.

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام افزود: البته قبل از کلنگ زنی و شروع احداث این بنای متبرک به نام حضرت زهرا (سلام ا… علیها) حدود دو سال مراسم متعدد در زمین آن برگزار شده است.

وی ادامه داد: این فاطمیه در 5 طبقه با مساحت 8300 متر مربع زیر بنا احداث گردید و مساحت قابل استفاده برای برگزاری مراسم در حال حاضر حدود 1320 متر می باشد. برای ادامه و تکمیل ساخت پروژه ( نما و نازک کاری – سالن اجتماعات- آشپزخانه – تأسیسات فنی و . . . ) حدوداً مبلغ ده میلیارد تومان لازم است که انشاءا… با کمک و مساعدت خیرین و مردم شهید پرور تهران تکمیل خواهد شد که شماره حساب فاطمیه برای کمک – 19/4403 متعلق به بانک سپه شعبه نیروی هوایی با شاخص 574 بنام زیبایی نژاد، خلیلی، صنعتی می باشد.

انشاءا… در نظر داریم در ایام فاطمیه مزار شهدای گمنام را با مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام در ورودی حسینیه راه اندازی نماییم.

img_banner_marasem_safar

منبع:سایت هیات رزمندگان اسلام

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon