بسیج برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را به کار می‌گیرد

بسیج برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را به کار می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم: معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بسیج با لبیک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، سرهنگ رمضان بهزادی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سروآباد که به مناسبت 5 آذر برگزار شد، با اشاره به تاریخ تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج ریشه در تاریخ صدر اسلام دارد، زمانی که در انقلاب پیامبر اکرم(ص) و آغاز حکومت اسلامی شکل گرفت.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) برای دفاع از دین اسلام و دفاع از مسلمانان در برابر هجوم دشمنان دستور بسیج عمومی را صادر کردند و برای نخستین بار بسیج شکل گرفت.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: بسیج ریشه در آیین، اعتقادات و ارزش‌های اسلامی ما دارد و بر همین اساس بود که رهبر کبیر انقلاب دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی را در 5 آذر سال 58 صادر کردند.

وی گفت: از روزهای آغازین انقلاب اسلامی بود که معمار کبیر انقلاب، نیاز به تشکیل نیرویی را برای حراست از کشور و دین اسلام ضروری دانست و فرمان تاریخی تشکیل بسیج عمومی را صادر کرد.

بهزادی افزود: ملت ایران نیز به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و با تشکیل بسیج عمومی در کشور موجی از بیم و هراسی را در دل دشمنان به وجود آوردند.

وی تصریح کرد: بسیجی که حضرت امام (ره) پایه گذاری کرد، امروز می‌بینیم که در سراسر جهان نفوذ پیدا کرده و کشورهای مسلمان به ویژه کشورهایی که درگیر فتنه و آشوب هستند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید با نیرویی مانند بسیج مانع رشد فتنه شد.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امام خمینی(ره) برای دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و اخلاص در عمل ویژگی بارز این مجموعه است.

وی افزود: برکات تشکیل بسیج امروز در جامعه قابل مشاهده است و همگان شاهد و ناظر هستند که تنها کشور امن جهان ایران است، امنیت و آسایشی که کشورهای دیگر در آرزوی آن هستند.

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان ما همچون روزهای اولیه شکل گیری بسیج، آماده مقابله با تهدیدات، فشارها و تحریم‌های کشورهای غربی هستند و با لبیک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا در راستای عملیاتی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حفظ فرهنگ اسلامی و حفظ استقلال و آزادی تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon