اعتقاد عملی به اصل مترقی ولایت فقیه عامل پویایی بسیج است

اعتقاد عملی به اصل مترقی ولایت فقیه عامل پویایی بسیج است

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیج با اعتقاد عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه توانسته پویا بماند و هر روز شایسته‌تر از قبل به وظایف خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهگلان، سرهنگ مطلب نوری صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان دهگلان اظهار داشت: 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و نظام روز به روز بالنده‌تر به راه خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: امام راحل بسیج مستضعفان را در آذر 58 برای دفاع همه جانبه از انقلاب در برابر همه تهدیدات و حفظ همه دستاوردها و ارزش‌های انقلاب تشکیل داد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه در میدان حضور داشته‌اند و هیچ گاه میدان را ترک نکرده‌اند تصریح کرد: بسیج در تمامی زمینه‌ها به ویژه فرهنگی مشغول خدمت رسانی است و این نهاد انقلابی در خدمت به مردم همواره پیشتاز بوده است.

وی وظیفه بسیج را کادریابی و کادرسازی دانست و گفت: بسیجیان پا در رکاب ولایت دارند و هر چشم ناپاک طمع به انقلاب و آرمان‌های بلند آن را کور می‌کنند و این همان روحیه استکبار ستیزی بسیج است که همه ملت به آن افتخار می‌کنند.

نوری افزود: بسیج تمام تلاش خود را برای تحقق شعارهای سال که مقام معظم رهبری با حکمت و دوراندیشی مطرح می‌کنند به کار گرفته و با این کار رضایت مردم را جلب می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج به عنوان یک نیروی خالص و مردمی همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هست و تمام تلاش خود را برای تحقق شعار امسال هم به کار می‌بندد و به یاری خداوند امسال هم مانند سال‌های گذشته بسیج با روحیه جهادی وظایف خود در این حوزه را عملیاتی می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اولین عامل ماندگاری بسیج ایمان و باور الهی است و این باور از جنس همان باوری است که امام حسین(ع) به خاطر آن جان عزیز خود را فدا کرد.

وی دومین عامل ماندگاری بسیج را ولایت مداری این تشکل دانست و افزود: امامت و ولایت به صورت یک اصل بزرگ از مبانی اسلام دارای جایگاه و نقش محوری و بنیادی نزد مسلمانان است و بسیج با اعتقاد عملی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه توانسته پویا بماند و هر روز شایسته‌تر از قبل به وظایف خود عمل کند.

نوری سومین عامل ماندگاری بسیج را مردمی بودن این نهاد عنوان کرد و گفت: پشتوانه بسیج مردم هستند و این تشکل در برگیرنده بیشترین تعداد افراد جامعه در سنین مختلف  است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon