مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی بسیج است

مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی بسیج است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه بانه با اشاره به اینکه تفکر بسیج در تمام لایه‌های جامعه رسوخ کرده گفت: مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی این نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرنگار تسنیم از بانه، ماموستا عبدالله حیدری صبح امروز در مراسم گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) که با حضور باشکوه بسیجیان در سالن ورزشی گلشهر بانه برگزار شد اظهار کرد: تفکر بسیج یک تفکر مترقی و در خدمت ملت است.

وی به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج نیرویی است که مردم تشکیل دهنده اصلی آن هستند و همین امر هم سبب شده اقتدار آن روز به روز بیشتر شود.

امام جمعه بانه با اشاره به رشادت‌های بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن نیز در عرصه سازندگی اشاره و خاطرنشان کرد: به برکت وجود نیرویی مردمی و توانمند مانند بسیج است که اکنون توانسته‌ایم استکبار را به زانو در بیاوریم و اراده خود را به آنان تحمیل کنیم.

وی به لزوم ترویج تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: تفکر بسیجی تفکری پاک و عاری از هر گونه ناپاکی است و اگر در جامعه تفکر بسیجی رواج داشته باشد هیچگاه دشمنان و استکبار نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

ماموستا حیدری با اشاره به اینکه تفکر بسیج در تمام لایه‌های جامعه رسوخ کرده گفت: مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی این نهاد انقلابی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل رستمی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه هم در این مراسم با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: باید حفظ دستاوردهای بسیج از مهمترین اولویت‌های ما باشد و همین امر است که سبب می‌شود یاد بسیجیان و شهدا تا ابد زنده نگه داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذر فرمان تاریخی خود را نسبت به تشکیل بسیج مستضعفین صادر فرمودند گفت: کسی در آن مقطع از عمق درایت و هوشیاری امام راحل از تشکیل چنین نیروی مردمی با این قدرت و توان آگاه نبود امروز به دوراندیشی امام(ره) آگاه شده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه افزود: همین نیرو بود که در دوران دفاع مقدس با جان و دل در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد و خالصانه و جانانه از اسلام و انقلاب دفاع کرد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج پس از جنگ هم در عرصه‌های سازندگی مخلصانه به انقلاب و مردم خدمت کرد و اکنون نیز بدون هیچ چشمداشتی در حال خدمت به اسلام و انقلاب است و این اوج تدبیر و هوشیاری یک رهبر در تشکیل یک نهاد  مردمی را ثابت می‌کند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon