اعتراضات شهرهای مختلف آمریکا حاکی از پایان خفقان رسانه‌ای غرب است

اعتراضات شهرهای مختلف آمریکا حاکی از پایان خفقان رسانه‌ای غرب است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض‌هایی که در شهرهای مختلف آمریکا دیده‌ می‌شود نشان‌ می‌دهد خفقان رسانه‌ای غربی در حال از بین رفتن است و امیدواریم این مقدمه‌ای برای فروپاشی سلطه غیربشری غرب باشد.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: در خصوص عملکرد رسانه‌ها باید گفت بهترین قضاوت با مردم است اینکه برخی رسانه‌ها خود را وکیل و وصی دشمنان دانسته و هر جا بخواهند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب وارد کنند، برای تقویت آن، تبلیغ می‌کنند اما از سوی دیگر در مورد اتفاقات بغرنج‌تر مانند ایالت فرگوسن امریکا، سکوت می‌کنند مردم را به قضاوت می‌کشاند.

وی ادامه داد: گویا برخی رسانه‌ها مدافع و سخنگویی برای حقوق غربی‌های ضدبشرمی‌شوند اما ماهیت آنها برای مردم آشکار می‌شود؛ چنانچه مقام معظم رهبری در سال 79 برای برخی رسانه‌ها، تعبیر پایگاه دشمن را بکار بردند؛ انتظار ما از هیئت نظارت بر مطبوعات این است که در مورد تفاوت موضع‌گیری‌ها بی‌تفاوت نباشد، تذکر بدهد و اگر تذکرات موثر واقع نشد اقدامات قانونی را انجام دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بر خلاف شعارهای گوش‌کر‌کن رسانه‌های غربی مبنی بر آزادی اطلاعات و حقوق مردم در این زمینه، یک خفقان بر رسانه‌های غربی حاکم است و به هیچ وجه رژیم‌های حاکم غربی به رسانه‌ها اجازه نمی‌دهند واقعیت را آنگونه که هست به اطلاع برسانند. آن نوعی که در کشور ما آزادی است تا جایی که برخی منافع ملت را قربانی آزادی می‌کنند در کشورهای غربی اینگونه نیست.

وی افزود: خط قرمز رسانه‌های غربی خطوط ترسیم‌شده توسط نظام‌های استکباری‌شان است و به هیچ وجه اجازه ندارند حرف مردم را بزنند، البته آرام آرام روحیه رژیم‌های غربی برای مردم آنها آشکار می‌شود و اعتراض‌هایی که در شهرهای مختلف آمریکا دیده‌ می‌شود نشان‌ می‌دهد خفقان رسانه‌ای غربی در حال از بین رفتن است و امیدواریم این مقدمه‌ای برای فروپاشی سلطه غیربشری غرب باشد.

طاهری تصریح کرد: در موضوع ایالت فرگوسن امریکا و کشته شدن یک نوجوان، مجامعی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند ساکت ننشینند، نسبت به این جنایات سکوت نکنند و واقعیت را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon