مجهزترین سلاح ملت ایران, بسیج است

مجهزترین سلاح ملت ایران, بسیج است

خبرگزاری تسنیم: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ماموریت امروز بسیج مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: مجهزترین سلاح ملت ایران, بسیج است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، سرهنگ ابراهیم حسینی صبح امروز در تجمع بزرگ بسیجیان که در حسینیه بیجار برگزار شد با تبریک به مناسبت سالروز صدور فرمان تشکیل بسیج اظهار کرد: امام خمینی(ره) با هوشمندی و نگاه عمیق خود نسبت به تهدیدات دشمنان انقلاب فرمان تشکیل بسیج را مطابق با آموزه‌های قرآنی صادر کرد.

وی به نگاه هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در تشکیل بسیج و اهداف آن اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند انکار بسیج، انکار بزرگترین ضرورت و مصلحت این کشور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه ماموریت امروز بسیج مبارزه با استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: مبارزه با استکبار یک عمل مجاهدانه همراه با بصیرت دینی است که از قرآن نشات گرفته و این بصیرت چراغ راه حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف کشور است.

وی به دشمنی دیرینه دشمنان انقلاب با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال خاموش کردن چراغ انقلاب هستند و بسیجیان باید در تمام عرصه‌های سیاسی، علمی، اقتصادی و دانشگاهی حضور فعال داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان به نقش تاثیرگذار ایران در کشور عراق برای مبارزه با داعش اشاره کرد و افزود: ایران دارای قدرت و عزت جهانی است و با قدرت نرم خود توان مقابله با دشمن و نابودی آن را دارد.

وی با بیان اینکه دشمن به خاطر وجود قدرت نرم ایران در عرصه‌های مختلف پای میز مذاکره نشسته است، گفت: هدف دشمن مقابله با قدرت نرم ایران است اما به گونه‌ای تبلیغ می‌کند که ایران به خاطر مشکلات اقتصادی در حال مذاکره با آمریکاست.

حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها این مطلب را به مسئولان کشورهای مختلف گوشزد کرده است، تصریح کرد: ما به تمام کشورها اعلام کردیم هرچه می‌خواهند گزینه روی میز بگذارند چرا که ملت ایران دارای مجهزترین سلاح به نام بسیج است.

وی از آمادگی نیروی 460 هزار نفری بسیجیان استان کردستان برای حضور در جبهه اقتصادی منطبق با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: بسیج کردستان آمادگی کامل برای حضور در این عرصه را دارد و مسئولان باید زمینه حضور بسیجیان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon