لایحه خروج از رکود دولت، نگاه زیربنایی ندارد

لایحه خروج از رکود دولت، نگاه زیربنایی ندارد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من لایحه خروج از رکود دولت، نگاه زیربنایی ندارد و با اینکه دید مثبتی نسبت به آن دارم اما انتظار بالایی نیز از آن نمی‌رود.

موید حسینی صدر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی، اظهار داشت: هنوز گام اساسی و زیربنایی در مورد رفع مشکلات تولید از سوی دولت برداشته نشده است و می توان گفت کاهش تورم و افزایش نیافتن قیمت‌ها ناشی از ایجاد آرامش روانی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اکنون دیگر استرس و اضطراب جامعه که در سال 91 بود، وجود ندارد، گفت: افزایش قیمت‌ها متوقف شده است اما هیچ رونق اقتصادی مشاهده نمی‌شود.

حسینی‌صدر تصریح کرد: با تخصیص ارز برای واردات برخی کالاهای میانی مانند الیاف نساجی و چرم مصنوعی، تولید ملی آسیب دیده است و با توجه به اینکه کشور ما با مشکل کم‌آبی مواجه است بنابراین لازم است سرمایه‌گذاری به سمت توسعه صنعت باشد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه کارشناسانه و لحظه به لحظه‌ به صنعت کشور و نیز نسخه‌پیچی برای آن می‌تواند گرفتاری‌های پیش آمده برای صنعت کشور را تا حدودی رفع کند.

وی اظهار کرد: به نظر من لایحه خروج از رکود دولت، نگاه زیربنایی ندارد و با اینکه دید مثبتی نسبت به آن دارم اما انتظار بالایی نیز از آن نمی‌رود و امیدواریم دولت نگاه خود را به حمایت از تولید، توان داخلی و تکیه برمنابع داخلی معطوف کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon