سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شهرستان ماسال حمایت می‌شوند

سرمایه‌گذاران و کارآفرینان شهرستان ماسال حمایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرستان ماسال حمایت می‌شوند، گفت:با توجه به مشکلات بیکاری در شهرستان باید تدابیری اتخاذ شود تا نسبت به رفع واحدهای تولیدی غیرفعال هر چه سریعتر اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ماسال، اسماعیل قاسمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان، با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در شهرستان ماسال، اظهار داشت: باید برای حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات پیش روی آنان برداشته شود.

وی افزود: با توجه به مشکلات بیکاری در شهرستان ماسال باید تدابیری اتخاذ شود تا نسبت به رفع واحدهای تولیدی غیرفعال هر چه سریعتر اقدام شود.

معاون فرماندار ماسال با بیان اینکه در حال حاضر تنها سه واحد تولیدی در  شهرک صنعتی شهرستان فعال هستند، گفت: وجود اختلاف بین شرکا یکی از آفت‌هایی است که  موجب تعطیلی سه واحد تولیدی دیگر که هم اکنون قابلیت تولید دارند، شده است.

قاسمی تصریح کرد: شهرک صنعتی ماسال با دارا بودن چشم اندازهای بسیار زیبای طبیعی یکی از زیباترین شهرک‌های صنعتی در گیلان است که با توجه به نزدیکی آن به مرز آستارا  می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال صادرات کالاهای خود به کشورهای حوزه قفقاز هستند بسیار مناسب باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید مجوز افرادی که با وجود دریافت زمین در شهرک صنعتی تاکنون اقدامی در راستای برپایی واحد تولیدی انجام نداده‌اند ابطال و زمین آنان به  سرمایه‌گذاران حائز شرایط سپرده شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon