ایران الگو و حامی همه مسلمانان جهان برای رهایی از بند استکبار است

ایران الگو و حامی همه مسلمانان جهان برای رهایی از بند استکبار است

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران حامی تمام مسلمانان در کشورهایی است که در برابر دشمنان قسم خورده خود قیام کرده‌اند و هر حمایتی که بتواند آنها را از بند استکبار نجات دهد از آنها دریغ نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار حسین دقیقی ظهر امروز در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج که در ورزشگاه آزادی این شهر و به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: ماهیت بسیج، حضور مردم در صحنه و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است.

وی با بیان این که امنیت در کردستان همواره با 2 نظریه متفاوت مواجه بوده گفت: عده‌ای در رژیم‌های گذشته همواره نظریه مشت آهنین را اجرا می‌کردند که در مقابل آن تئوری مردم یاری از سوی نیروهای اعزامی و کمکی به کردستان اجرا شد و امنیت را با همکاری مردم برقرار کرد

مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح زیربنای تمام فعالیت‌ها در یک کشور را امنیت دانست و تصریح کرد: امنیت در صورتی پایدار است که به وسیله مردم برقرار شود و حضور مردم در صحنه‌های مختلف این مسئله را به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت زمینه ثبات برای فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را فراهم می‌کند گفت: رشد و توسعه استان کردستان نیز در سایه امنیت برقرار شده که این امنیت با اتکاء به مردم فراهم شده است و بسیج با پیروی از عملیات مردم یاری توانست امنیت را در استان برقرار کند.

سردار دقیقی با یادآوری جنگ داخلی کردستان در اوایل پیروزی انقلاب افزود: در این جنگ دشمنان با تابلوی مارکسیست، دموکرات و کومله وارد میدان شدند و دشمنی آنها با اسلام برای مردم با بی احترامی به کتاب الهی و به شهادت رساندن بیش از 70 روحانی اثبات شد و این مسئله سبب شکست آنان شد.

وی گفت: امروز دشمن در کشورهای عراق و سوریه از تابلوی مارکسیست و کمونیست استفاده نمی‌کند بلکه به نام اسلام و دولت اسلامی وارد میدان شده است.

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان این که خون و مالکیت مسلمان در اسلام محترم است خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها در عراق و سوریه با مسلمان خواندن خود ریختن خون بی گناه را برای خود مباح شمرده و به نام جهاد نکاح دست به هر عمل زشتی می‌زنند و این اعمال زشت نشان می‌دهد که اینها مسلمان نیستند و هدفشان ارائه چهره خشن از اسلام است.

وی جنگ کنونی در سوریه را مشابه جنگ داخلی کردستان با گروه‌های کومله و دموکرات در اوایل انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن باید بداند که اینگونه جنگ‌ها محکوم به شکست است چرا که در جهت منافع مردم نبوده و به ضرر آنها است بنابراین این اراده مردم است که در نهایت به پیروزی می‌رسد.

سردار دقیقی ، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که دفتر تشکیل آن به وسیله مجاهدان و مومنان امضاء شده است و تصریح کرد: همه مسلمانان پاسدار اسلام هستند و بسیجی بودن یک کسوت خاص نیست بلکه به عنوان مثال کارگر مومنی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کند بسیجی است و به تعبیر مقام معظم رهبری هر شخصی که بی توقعانه، مومنانه و شجاعانه کار می‌کند و تکلیف گرا است بسیجی به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران برای برقراری ثبات اقتصادی و توسعه کشور تلاش می‌کند هرچند که هنوز مشکلاتی در نظام اقتصادی ما وجود دارد اما با وجود تحریم‌ها و جنگ نابرابر دشمن، ما پیروز می‌شویم.

مشاور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که ما از بیکاری جوانان و تورم بالا در کشور رنج می بریم گفت: امیدواریم مسئولان با حضور مردم و در یک اقتصاد سالم مردمی این مشکلات را حل کنند.

وی تصریح کرد: اقتصاد تا زمانی که دولتی باشد نمی‌تواند مشکلات موجود را حل کند بنابراین باید از نیروهای مردمی استفاده کنند تا بتوانند مشکلات را به حداقل برسانند.

سردار دقیقی به عزت و ابهت کشور در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز در اقصی نقاط جهان، تئوری نبرد نزدیک که ویژه نیروهای بسیج در دوران جنگ تحمیلی بود در برابر دشمنان اسلام به اجرا در می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر تمام کشورهای مسلمان دست به دست هم دهند و برخی کشورهای مرتجع عربی با صهیونیست‌ها همکاری نکنند استضعاف و مظلومیت از فلسطین اشغالی رخت بر می‌بندد.

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس کردستان، ایران را حامی تمام مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: امروز ایران حامی تمام مسلمانان در کشورهایی است که در برابر دشمنان قسم خورده خود قیام کرده‌اند و هر حمایتی که بتواند آنها را از بند استکبار نجات دهد از آنها دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon