تجمع بزرگ «شکوه مقاومت» در سنندج برگزار شد

تجمع بزرگ «شکوه مقاومت» در سنندج برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: هم‌زمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج با عنوان «شکوه مقاومت» در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، هم‌زمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج با عنوان «شکوه مقاومت» ظهر امروز در ورزشگاه آزادی این شهر برگزار شد

سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج در این تجمع اظهار کرد: بسیج همان تفکر ناب اسلامی است که در صدر اسلام توسط پیامبر گرامی اسلام(ص) و با حضور مردم شکل گرفت.

وی گفت: در صدر اسلام ، لشگرها با کمک بسیج عمومی آماده و پشت سر پیامبر به جنگ پرداختند و فتوحات بزرگ را برای اسلام به ارمغان آوردند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه سنندج خاطرنشان کرد: لشگرهای بسیجی در صدر اسلام برای جهاد در راه خدا همواره در مساجد ساماندهی، تجهیز و آموزش داده می‌شدند و راهی جبهه‌های نور علیه ظلمت می‌شدند.

وی با یادآوری تشکیل بسیج مستضعفین در کشور گفت: بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 58 همزمان با لشگرکشی آمریکا به خلیج فارس به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

یوسفی بسیجیان شهر سنندج را 118 هزار نفر اعلام کرد و افزود: امروز در شهرستان سنندج، 118 هزار نفر اعم از زن و مرد در حوزه‌های مختلف عضو بسیج هستند.

وی تصریح کرد: بسیجیان با فراگیری آموزش‌های لازم بنا به تدبیر مقام معظم رهبری و رعایت سلسله مراتب، آماده همکاری با دولت در تمام عرصه‌ها هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon