«رسوایی ۲» به جشنواره فجر امسال نمی‌رسد

«رسوایی 2» به جشنواره فجر امسال نمی‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مسعود ده‌نمکی، کارگردان مشهور سینمای ایران، ظاهرا دوباره قرار است مسیر جدیدی در سینمای ایران آغاز کند. «رسوایی ۲» قرار است فیلمی با مضمونی عرفانی و داستانی تخیلی باشد. اما این فیلم به جشنواره فجر امسال نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مسعود ده نمکی نویسنده و کارگردان سینما مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «رسوایی 2» را آغاز کرد. نگارش فیلم نامه «رسوایی 2» به تازگی به پایان رسیده است و عمده‌ی لوکیشن‌های این فیلم در تهران خواهد بود.

ده‌نمکی اولین بار در یک برنامه تلویزیونی از ساخت «رسوایی 2» خبر داد. ششمین فیلم بلند سینمایی اش را براساس نظر سنجی از مردم درباره ساخت و عدم ساخت این فیلم شروع آماده ساخت می شود. طبق اطلاعات خبرنگار تسنیم، 90 درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی خواستار ساخت قسمت دوم رسوایی شده بودند.

«رسوایی2» در یک شهر فرضی اتفاق می‌افتد؛ مضمون عرفانی را دنبال می‌کند و داستانی تخیلی را راوایت می‌کند. ظاهرا فیلم به دلیل داستان تخیلی خاص آن  با جلوه‌های ویژه زیادی همراه خواهد بود.

مراحل تولید این فیلم در اوایل سال بعد شروع می‌شود و به این ترتیب مسعود ده‌نمکی در جشنواره فجر امسال حضور نخواهد داشت.

.هنوز هیچ قراردادی با بازیگران این فیلم بسته نشده است.

شورای صدور پروانه‌ فیلمسازی 35 میلیمتری در جلسه‌ فوق العاده یکشنبه 6 مهر با صدور مجوز ساخت «رسوایی 2» به نویسندگی، تهیه کنندگی وکارگردانی مسعود ده نمکی موافقت کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران