پروازهای شبانه مهرآباد تعطیل شد

پروازهای شبانه مهرآباد تعطیل شد

خبرگزاری تسنیم: پروازهای شبانه در فرودگاه مهرآباد به ‌منظور تأمین رفاه حال شهروندان منطقه اطراف فرودگاه و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی تعطیل ‌می شود.

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط ‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ، علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد گفت : در دو ماه اخیر با هماهنگی شرکت های هواپیمایی پروازهای  ساعت 24 شب تا 5 صبح به دیگر ساعات‌ انتقال یافت و در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد از ساعت 24 شب تا 5صبح هیچ پرواز خروجی و همچنین از ساعت 00:30 تا 5 صبح هیچ پرواز ورودی انجام نمی‌شود.

وی افزود: فرودگاه در مدت تعطیلی پروازهای شبانه تعطیل نیست و به‌روند فعالیت‌های عملیاتی خود نظیر پروازهایVIP، آمبولانس پروازهای امداد و نجات، پروازهای آتش‌نشانی و حامل مواد دارویی، پروازهای برنامه‌ ای تأخیری و پروازهایی که به طور اضطراری در مهرآباد نشست و برخاست دارد ، خدمات رسانی می کند.

وی گفت : با اقدامات صورت گرفته در این خصوص برابر اطلاعیه هوانوردی از 23 آذر ، محدودیت پذیرش پروازهای برنامه ای از ساعت 24 شب تا 5صبح به‌طور کامل اجرایی می‌شود.

رستمی گفت: اجرای طرح تعطیلی شبانه به‌منظور به حداقل رساندن تبعات و مشکلات شبانه پروازهاست که این طرح تقریباً در 241 فرودگاه داخلی و 161 فرودگاه بین‌المللی در تمام دنیا اجرا می‌شود و در مهرآباد نیز به عنوان اولین فرودگاه کشور در حال اجراست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه