تلاش رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت اعتکاف فلسطینیان در مسجد الاقصی

تلاش رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت اعتکاف فلسطینیان در مسجد الاقصی

خبرگزاری تسنیم: وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و دیگر موسسات امنیتی این رژیم در تلاش هستند تا قانونی برای ممنوعیت اعتکاف فلسطینیان در مسجد الاقصی وضع نمایند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری آناتولی، به دنبال ادعاهای اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه بیشتر تحریکات در مسجد الاقصی توسط فلسطینیان اعتکاف کننده در این مسجد صورت می گیرد، وزارت امنیت داخلی این رژیم در تلاش است تا قانونی برای ممنوعیت اعتکاف فلسطینیان در مسجد الاقصی وضع نماید.
از سوی دیگر شیخ عکرمه صبری رئیس هیأت عالی اسلامی در خطبه های نماز جمعه گذشته تاکید کرد که نتانیاهو خیال می کند اعتکاف در مسجد الاقصی ممنوع است در حالیکه نمی داند هر مسلمانی در جهان حق دارد در مسجد الاقصی اعتکاف کند زیرا اعتکاف عبادت است، پس آیا وی می خواهد مسلمانان را به خاطر عبادتشان مجازات کند؟

بازداشت دو تن از رهبران حماس در رام الله

نظامیان رژیم اشغالگر قدس بامداد امروز چهارشنبه دو نفر از رهبران جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در شهرهای بیره و بیتونیه واقع در نزدیکی رام الله مرکز کرانه باختری را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیستی با حمله به منزل "فایز ورده" در محله جنان شهر بیره او را بازداشت کرده و به محل نامعلومی انتقال دادند.
نظامیان صهیونیستی همچنین در ساعت 3 نصف شب به منزل حسین «ابو کویک» یکی دیگر از رهبران حماس در شهر بیتونیه در نزدیکی رام الله حمله کرده و پس از بازداشت، او را به محل نامعلومی انتقال دادند.
رهبران و نمایندگان پارلمانی جنبش حماس همواره در معرض بازداشت های بی دلیل و جهت رژیم صهیونیستی قرار داشته اند و در حال حاضر شمار زیادی از آنها در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند.

بازگشایی یک طرفه گذرگاه رفح به مدت 2 روز

یک مسئول فلسطینی اعلام کرد که مسئولان مصر از ظهر امروز چهارشنبه گذرگاه مرزی رفح را به صورت یکطرفه برای ورود مسافران به غزه بازگشایی می کنند و این گذرگاه فردا نیز باز خواهد بود.
«ماهر ابو صبحه» مدیر اداره گذرگاه های غزه گفت که مسئولان مصر به طور رسمی به طرف فلسطینی اعلام کردند که گذرگاه زمینی رفح از ظهر امروز چهارشنبه باز خواهد شد و تا فردا پنج شنبه این گذرگاه باز است تا مسافران بتوانند از مصر وارد نوار غزه شوند.
ابو صبحه اظهار داشت که تعداد مسافران غزه که در مصر بلاتکلیف مانده اند، حدود 6 هزار نفر است.

بازداشت 13 فلسطینی در کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه 13 فلسطینی را در جریان یورش و تفتیش منازل شهروندان در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرد.
رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که صبح امروز چهارشنبه 13 فلسطینی در شهرهای کرانه باختری بازداشت شدند که دو نفر از آنها از رهبران جنبش حماس هستند اما به هویت 11 نفر دیگر اشاره ای نکرد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان