آموزش اقتصاد مقاومتی برای ۱۰۰۰ روستایی گیلان برگزار شد

آموزش اقتصاد مقاومتی برای 1000 روستایی گیلان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی برنامه‌های مشترکی را با سپاه پاسداران گیلان در دست اقدام است، گفت: آموزش اقتصاد مقاومتی برای ۱۰۰۰ روستایی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی‌اصغر داداش‌پور بعد از ظهر امروز در کارگروه بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه توانمندسازی زنان استان، اظهار داشت: در جهاد کشاورزی در بحث توانمندسازی زنان روستایی اعتقاد بر این بوده که نقش زنان در کارهای کشاورزی نقشی بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه خود را موظف می‌دانیم برای بررسی مسائل و پیشبرد کار روستائیان در این مباحث ورود کنیم، افزود: شیوه‌های جدیدی را در دست اجرا داریم و یکی از تمهیداتی که اندیشیده شده آموزش و بازدید از مناطق است تا بتوانیم به این روش از ظرفیت‌ها استفاده و از فرصت‌ها به نحو احسند بهره‌برداری کنیم.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: یکی دیگر از اهداف ما بحث ساماندهی و حضور بانوان در نمایشگاه‌های مختلف است تا بتوانند به این وسیله عمده محصولات خانگی را عرضه کنند و استان مکان مناسبی برای عرضه این محصولات است.

داداش‌پور تصریح کرد: در 59 دهستان گیلان نهاد جهاد کشاورزی و در 91 دهستان شرکت خدماتی مشاوره‌ای وجود دارد و مددکاران ترویجی که خود از دل مردم هستند به کارهای ترویجی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌هایی که انجام شد سعی کردیم الگوسازی را نیز در کار خود داشته باشیم و به طور کامل حمایت را انجام دهیم و آموزش اقتصاد مقاومتی برای 1000 روستایی گیلان برگزار شد.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی گیلان تاکید کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی برنامه‌های مشترکی را با سپاه پاسداران گیلان در دست اقدام است و سعی داریم آموزش‌هایی را برای بهره‌برداران و تولید کنندگان داشته باشیم.

داداش‌پور افزود: سعی شده کارهای خوب زنان روستایی را انعکاس دهیم که سبب تشویق سایرین برای رو آوردن به این مباحث باشد با همکاری و همفکری می‌توانیم بهره‌گیری خوبی در حوزه اقتصادی برای بانوان داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon