دیدار مقابل پدیده مهم‌تر از بازی با استقلال است

دیدار مقابل پدیده مهم‌تر از بازی با استقلال است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بازی فردا برای ما مهم‌تر از بازی استقلال است و به‌طور حتم بیش از دیدار مقابل استقلال به حضور هواداران نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهم سکوهای یادگار امام را پر کنند تا بتوانیم باانگیزه به میدان برویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری قبل از بازی با پدیده خراسان اظهار کرد: فردا مقابل پدیده فرصت اشتباه نداریم و قطعاً آن‌ها هم با این تفکر در بازی فردا با این تفکر وارد زمین مسابقه می‌شوند.

وی افزود: ما در جام حذفی عملکرد خوبی داشتیم و در لیگ برتر هم طبق گفته کارشناسان نتایج خوبی کسب کردیم. تراکتور از نظر شخصیتی به مرحله بالایی رسیده است و هواداران تراکتور باید در صدر فوتبال ایران باشند.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما روی نقاط ضعف و قوت پدیده کارکردیم و سعی می‌کنیم فردا از نقاط ضعف این تیم استفاده کرده و نقاط قوتشان را خنثی کنیم و به بازیکنانم هم گفتم که فرصت اشتباه نداریم.

خطیبی تصریح کرد: پدیده امسال واقعاً پدیده بوده است و برای اثبات خودش در بازی فردا حضور پیدا می‌کند. این تیم فوتبال زیبایی انجام می‌دهد و امیدوارم فردا بازی زیبا و تماشاگرپسندی از هر دو تیم ببینیم.

وی تأکید کرد: بازی فردا برای ما مهم‌تر از بازی استقلال است و به‌طور حتم بیش از دیدار مقابل استقلال به حضور هواداران نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهم سکوهای یادگار امام را پر کنند تا بتوانیم باانگیزه به میدان برویم و پیروز مسابقه باشیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص محرومیت بازیکنان سرباز حتی از حضور در تیم‌های نظامی گفت: قبل از هر مسئله‌ای سازمان نظام‌وظیفه به ما اعلام کرد که بازیکنان موردنیازمان را به آن‌ها معرفی کنیم و ما به‌صورت کتبی درخواستمان را اعلام کردیم ولی در حال حاضر نظرشان عوض‌شده و چیز دیگری می‌گویند.

خطیبی گفت: ما فقط 3 بازیکن سرباز گرفته‌ایم ولی آقایان می‌ترسند ما بازیکنان سرباز را به تیممان بکشیم و آن‌ها بمانند ولی بهتر است بدانند تراکتور بدون بازیکن سرباز نیم‌فصل اول قهرمان لیگ برتر شد و اگر تیم آن‌ها در صدر جدول نیست ضعف‌هایشان را درجاهای دیگر پیدا کنند.

وی درباره مطرح‌ شدن ممنوعیت ورود تماشاگران به تمرینات خاطرنشان کرد: هر تمرینی که تراکتور دارد هواداران آزاد هستند که حضورداشته باشند و ما با هواداران انگیزه می‌گیریم و دوست داریم همیشه در کنار ما باشند چون این تیم متعلق به هواداران است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon