تراکتورسازی بزرگ‌ترین مانع قهرمانی پدیده است

تراکتورسازی بزرگ‌ترین مانع قهرمانی پدیده است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: بزرگ‌ترین مانعی که بر سر راه ما برای آسیایی شدن از طریق جام حذفی وجود دارد تراکتورسازی پرقدرت است ولی امیدواریم که بتوانیم به آسیا برسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علی‌رضا مرزبان در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جام حذفی قوانین خاص خودش را دارد و هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند که در این مسابقات از قبل برنده است و پیروز از زمین خارج می‌شود.

وی افزود: تراکتورسازی صدرنشینی لیگ برتر است و در حال حاضر بهترین تیم ایران محسوب می‌شود که هواداران خوبی دارد و تمامی تشکیلاتشان به‌خوبی پیش می‌رود و امیدوارم نیم‌فصل دوم هم موفق شوند چون مردم این منطقه لیاقت قهرمانی رادارند.

سرمربی تیم پدیده مشهد خاطرنشان کرد: آرزو دارم به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده لیگ برتر راهی را که برای رسیدن به آسیا از جام حذفی می‌توانیم طی کنیم را برویم و از این راه بتوانیم پدیده را آسیایی کنیم.

مرزبان تأکید کرد: بزرگ‌ترین مانعی که بر سر راه ما برای آسیایی شدن از طریق جام حذفی وجود دارد تراکتورسازی است ولی امیدواریم که بتوانیم به آسیا برسیم.

وی تصریح کرد: در بازی فردا میلاد غریبی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و رضا عنایتی هم به خاطر جراحی که داشته است از حضور در بازی فردا محروم مانده است. دو بازیکن دیگر هم در لیست مازاد ما حضور دارند و در بازی فردا غایب خواهند بود.

مرزبان در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره شایعات پیوستن عنایتی به استقلال پرسید، گفت: من این موضوع را الآن از شما می‌شنوم و تا این لحظه از این موضوع بی‌اطلاع بودم.

سرمربی پدیده با اشاره به نتایج تیمش تأکید کرد: نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم نتایج خوبی نبوده ولی تا زمانی که تیم ما کامل بود نتایج خوبی کسب کردیم. تیم ما از دسته یک به لیگ برتر آمده و فقط قادر به جذب 7 بازیکن برای لیگ برتر بودیم که این سبب می‌شود در صورت مصدومیت یا محرومیتی بازیکنی مجبور باشیم از نفراتی استفاده کنیم که سابقه حضور در لیگ برتر را ندارند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon