تولید و عرضه ۲۵ عنوان کتاب با موضوع ادبیات انقلاب و دفاع مقدس

تولید و عرضه 25 عنوان کتاب با موضوع ادبیات انقلاب و دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم: انتشارات سوره مهر در ۹ ماه نخست سال اقدام به انتشار ۲۵ عنوان کتاب با موضوع انقلاب و دفاع مقدس کرده است. این آثار در حوزه‌های داستان، خاطره و پژوهش نوشته و منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌انتشارات سوره مهر در ماه‌های اخیر اقدام به انتشار 25 عنوان کتاب با موضوعات ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس کرده است. این آثار توسط نویسندگان، شاعران و پژوهشگران در موضوعات یاد شده در قالب‌های داستان، خاطره، پژوهش و... به رشته تحریر درآمده است. از جمله آثار منتشر شده در این مدت می‌توان به داستان‌هایی از زنده‌یاد نادر ابراهیمی برای گروه سنی نوجوانان اشاره کرد که با عناوین «سحرگاهان همافران اعدام می شوند»، «برادرت را صدا کن»، «جای او خالی»، «نیروی هوایی» و «پدر چرا توی خانه مانده است» روانه بازار کتاب شده است.

از دیگر داستان‌هایی که با این موضوعات نوشته و منتشر شده‌ است می‌توان به سه اثر از راضیه تجار اشاره کرد. انتشار دو جلد ا ز«جاده جنگ» با موضوع انقلاب و دفاع مقدس از دیگر داستان‌هایی است که به چاپ رسیده‌اند. «جاده جنگ» روایت داستانی از وقایع انقلاب از دهه 20 تاکنون است که به قلم منصور انوری نوشته شده و قرار است در 10 جلد به چاپ برسد. انوری در نظر دارد تا ادامه «جاده جنگ» را در «گذرگاه» روایت کند.

جلدهای اول تا سوم «روز شمار15 خرداد 1343» از دیگر آثاری است که در این مدت از سوی این انتشارات منتشر شده است. کار نگارش این اثر را واحد تدوین تاریخ انقلاب اسلامی برعهده داشته است.

«هدایت سوم» نوشته سیدحمید سجادی‌منش، در بردارنده خاطرات سردار جعفر اسدی از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر آثاری است که در این مدت روانه بازار کتاب شده است. «خنیاگران آذربایجان»، «خنیاگران آذربایجان»، «دست خدا»، «عقاب علیه شیر»، جلد دوم «ستاره‌های نبرد هوایی»، «رانده‌شدگان» و... از دیگر عناوینی است که در این مدت با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران