بدون روحیه جهادی نمی‌توان به اهداف انقلاب دست یافت

بدون روحیه جهادی نمی‌توان به اهداف انقلاب دست یافت

خبرگزاری تسنیم: فرمانده کل سپاه پاسداران ابعاد ایجابی انقلاب را بسیار مهمتر از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه در نخستین مجمع عالی بسیج که در مجموعه امام علی(ع) سپاه پاسداران برگزار شد، با بیان اینکه 5 آذر روز بزرگی است که امام(ره) چند روز پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اثبات دشمنی آنها، فرمان تشکیل آن را کرد، گفت: متاسفانه برداشت‌های متفاوتی از تدابیر رهبری می‌شود که اینها به دلیل بی‌توجهی و کج فهمی و یا نبود همت لازم برای اجرای تدابیر رهبری است.

وی افزود: نقشی که بسیج ده‌ها میلیونی در این مقطع حساس انقلاب برعهده دارد و از آن انتظار می‌رود نقش‌های بسیار مهم و حساسی است که تا این حرکت گسترده محقق نشود، نمی‌توانیم شاهد پیاده شدن اهداف والای انقلاب در جامعه باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز در مرحله سوم از 5 مرحله انقلاب براساس فرموده رهبر معظم انقلاب هستیم، اظهار داشت: بسیجیان همیشه در خط مقدم این ایستادگی بودند. امروز نظام اسلامی بسیار مقتدر و مستحکم در برابر همه فشارها و دشمنی‌های نظام سلطه ایستاده است.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: اگر بسیج و بسیجی بدنبال محقق شدن اهداف انقلاب نباشند از چه کسی می‌توانیم انتظار اجرای آن را داشته باشیم؟ خواست رهبری تلاش برای محقق شدن اهداف والای انقلاب در اقشار جامعه است و البته توسعه ارزش‌های والای انسانی در همه اقشار جامعه کار بسیار سختی است که باید صورت بگیرد.

وی ابعاد ایجابی انقلاب را بسیار مهمتر از ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر دشمن و مسایل امنیتی یک بُعد انقلاب است که بدون روحیه جهادی و مجاهدت و تلاش برای رضای خدا نمی‌توان به اهداف انقلاب رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: یکی از مشکلات ما برای توسعه ارزش‌های اسلامی برخی مخالفت‌های داخلی است و در هر دستگاهی برای پیاده شدن ارزش‌های اسلامی مخالفت‌هایی وجود دارد که با تلاش باید آنها را رفع کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon