طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در بابلسر اجرایی شد‌

طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در بابلسر اجرایی شد‌

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای ۸۳ برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بابلسر، گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج در بابلسر اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سرهنگ دوم پاسدار سید موسی حسین نژاد امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان بابلسر، اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسب برای ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای معرفی دست آوردهای این حوزه و قدردانی از عملکرد بسیجیان با اخلاص است، گفت: حدود 23 برنامه از مجموع 83 برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان باقی مانده که در روزهای پایانی این هفته اجرایی می شود.

حسین نژاد، افزود: اجتماع بزرگ بسیجیان، همایش سیاسی فرهنگی یاوران ولایت، جشنواره بومی محلی خواهران، نشست روشنگری، یادواره شهدا زن، تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از نخبگان برتر از جمله برنامه های اجرا شده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بابلسر است.

وی تصریح کرد: اجرای مسابقات ورزشی، گلباران مزار شهدا، همایش بصیرتی دجال واره، همایش نو نهالان حسینی، تجلیل از بسیجیان نمونه، پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار با مسئولان، جشنواره بومی محلی برادران، مسابقات پیامکی و رژه موتور سواران، برگزاری گارگاه های آموزشی، نمایشگاه دست آوردهای بسیج از دیگر برنامه های گرامیداشت این ایام در بابلسر است.

فرمانده سپاه ناحیه بابلسر، از افتتاح 6 طرح پرورش ماهی، پرورش مرغ بومی و پرورش بلدرچین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بابلسر خبر داد و افزود: از آغاز هفته بسیج تا کنون 4 طرح در شهرهای بهنمیر، هادی شهر، افتتاح شد و 2 طرح دیگر در روزهای باقی مانده از هفته بسیج در روستاهای باقرتنگه و پازوار از توابع بخش مرکزی بابلسر به بهره برداری می رسد.

حسین نژاد، با بیان اینکه آخرین روز از گرامیداشت هفته بسیج (پنج شنبه 6 آذر) با عنوان بسیج، ‌ایثار و میثاق با شهدا نام گذاری شده است، گفت: طرح ویزیت رایگان برای بیماران در درمانگاه باب الحوائج بابلسر با همکاری بسیج جامعه پزشکی در این روز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج نماد عزت و افتخار مسلمانان و سبب هراس دشمنان اسلام و انقلاب است، تاکید کرد: تفکر بسیجی باید در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon