کشف ۵۰۰ جسد پوسیده شیرهای دریایی در ساحل پرو

کشف 500 جسد پوسیده شیرهای دریایی در ساحل پرو

خبرگزاری تسنیم: اجساد ۵۰۰ شیر دریایی پیدا شده در سواحل پرو به قدری پوسیده و تجزیه شده بودند که محققان قادر به شناسایی دلایل آن نشدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجساد 500 شیر دریایی پیدا شده در سواحل پرو به قدری پوسیده و تجزیه شده بودند که محققان قادر به شناسایی دلایل آن نشدند. این ساحل که در فاصله 250 مایلی شمال لیما قرار دارد، شاهد یکی از بزرگترین قتل‌ها و یا خودکشی‌های شیرهای دریایی است.

به گزارش فاکس نیوز؛ دلایل زیادی برای این کشتار دسته جمعی نظیر آلودگی، بیماری و یا سمی شدن آب ذکر شده است ولی دقیقاً علت آن مشخص نشده است.

پرو برای نخستین‌بار نیست که این چنین اتفاقات را تجربه می‌کند. در سال 2012 نیز 900 جسد دلفین در سواحل شمالی پرو یافت شدند که بعدها اعلام شد که دلیل آن طبیعی بوده است.

در ماه اکتبر سال جاری نیز اجساد 117 شیر دریایی در سواحل شمال غربی پرو پیدا شد که گفته شده بود به علت گرسنگی تلف شده بودند و همچنین در اوایل ماه نوامبر نیز 187 شیر دریایی مرده در منطقه ی پیورا یافت شد.

مقامات رسمی محلی اعلام کردند که به دنبال دلایل و عوامل مرگ و میر این 500 جسد یافت شده از این گونه از حیوانات در حادثه اخیر خواهند بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon