اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان سمنان برگزار شد‌

اجتماع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان سمنان برگزار شد‌

خبرگزاری تسنیم: اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری بسیجیان سمنان با عنوان اجتماع بزرگ شکوه مقاومت و پایداری با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در سالن الغدیر این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این آیین از فعالیت 21 قشر بسیجی در این استان خبر داد اظهار داشت: این استان در تحقق ارتش بیست‌میلیونی بر اساس سهمیه‌های تعیین‌شده به اهداف خود رسیده است.

سردار سید محمدتقی شاهچراغی با تأکید برافزایش همت بسیجیان در تحقق منویات رهبری عنوان کرد: امروز فضای این سالن یادآور سال‌هایی است که در دوران دفاع مقدس بسیجیان دورهم جمع و آماده رفتن به جبهه حق علیه باطل می‌شدند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اهمیت حضور بسیج در همه عرصه‌های موردنیاز کشور تصریح کرد: امروز یادآور روزهایی است که خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تجمع می‌کردند و فرزندان خود را به جبهه برای حفظ دین می‌فرستادند.

سردار شاهچراغی با اذعان بر اینکه بسیجیان در هر عرصه‌ای که نیاز به خدمت‌رسانی است خالصانه حضور پیدا می‌کنند گفت: بسیج این افتخار را دارد که بزرگ‌ترین مجموعه تربیتی کشور باشد.

وی با اشاره به لزوم تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد و فرهنگ و اهمیت زمینه‌سازی بسیجیان در این مهم خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان باید تلاش خود را در عرصه اقتصاد و فرهنگ افزایش دهند.

بنا بر گزارش روابط عمومی سپاه استان سمنان؛ اجتماع بزرگ بسیجیان سمنانی با عنوان اجتماع بزرگ شکوه مقاومت و پایداری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین همزمان با سراسر کشور در سالن الغدیر این شهرستان برگزار شد.

نمایش اقتدار بسیج به جهانیان و تمرین برای آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان از اهداف این اجتماع بزرگ بوده است.

حضور هزاران بسیجی از سراسر شهرستان سمنان، ‌ سبب شده بود تا سالن ورزشی الغدیر سمنان مملو از جمعیت شده و صحنه‌ای از اتحاد و همدلی آنان به رخ جهانیان کشیده شود.

بسیجیان ولایی و حماسی سمنان در این همایش بزرگ که به صحنه نمایش اقتدار و ولایتمداری آنان تبدیل‌شده بود، ‌ پیوسته شعارهای "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "هر پایگاه بسیج کانون عشق ولی است، آماده صدور فرمان سید علی است"، "این‌همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده" و "هیهات من الذله" سالروز تشکیل بسیج را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این همایش به نیابت از خانواده شهدا توسط تعدادی از پدران شهدا، پرچم متبرک شده به ضریح امام حسین (ع) به تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اعطا شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon