فتنه «خط قرمز» انقلاب است؛‌ فتنه‌گران به انقلاب و نظام خیانت کردند

فتنه «خط قرمز» انقلاب است؛‌ فتنه‌گران به انقلاب و نظام خیانت کردند

خبرگزاری تسنیم: عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه فتنه‌گران برای برکناری انقلاب آمده بودند، گفت: باید حساسیت بر روی فتنه گران وجود داشته باشد چرا که آنان به انقلاب و نظام خیانت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی عصر امروز در همایش همگرایی اصولگرایان استان زنجان،با بیان اینکه باید چرایی وقوع حادثه عاشورا برای همگان تبیین شود، اظهار کرد: باید از خود بپرسیم که چه چیزی سبب شد بعد از چند سال از رحلت پیامبر، فرزند او را قطعه قطعه کردند با وجود اینکه سخنان پیامبر را همگان شنیده بودند و پاسخ این کار دشواری نیست بلکه تغییر ذهنیت انسان‌ها امری است که بر اعتقادات آنان نیز تاثیر می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن قصد دارد با تغییر ذهنیتی که در ملت ایران ایجاد می‌کند، عقاید و اعتقادات آنان را نیز تغییر دهد، افزود: تغییر ذهنیت امری است که سبب وقوع انقلاب شد، روحانیان و تریبون داران انقلاب اسلامی باید آگاه و بیدار باشند.

حجت‌الاسلام تقوی با اشاره به تاریخ دولت‌هایی که از نخستین روزهای انقلاب تا به امروز در کشور فعالیت داشته‌اند، گفت: هر یک از دولت‌ها با گفتمان ویژه خود فعالیت‌هایی انجام داده‌اند که در دوران ریاست جمهوری رهبر انقلاب گفتمان دولت به دلیل جنگ تحمیلی، گفتمان "جهاد، ایثار و شهادت" بود.

وی با بیان اینکه بعد از گفتمان "جهاد، ایثار و شهادت" گفتمان "سازندگی" به‌روی کار آمد، اظهار کرد: دولت سازندگی با گفتمان "سازندگی" به روی کار آمد، بعد از آن نیز دولت اصلاحات با گفتمان "توسعه سیاسی در کشور" فعالیت داشت، پس از آن نیز دولت اصولگرا با گفتمان "عدالت" بر روی کار آمد که اقدامات هر یک از دولت‌ها دارای نقاط ضعف و قوتی است و نمی‌توان دولتی را برتر دانست.

حجت‌الاسلام تقوی با بیان اینکه باید سرمایه‌های انقلاب و نیروهای مخلص به کار گرفته شوند، ابراز کرد: میدان کار برای همه افراد باید باز باشد.

‌وی با توجه به تشکیل جلسات هفتگی اصولگرایان در تهران، عنوان کرد: هر هفته با حضور 70 نفر از اصولگرایان جلسات همگرایی اصولگرایان را در تهران تشکیل می‌دهیم، البته قصد داریم این جلسات در همه استان‌های کشور برگزار شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه همه اصولگرایان باید متحد و همگرا شوند، بیان کرد: همه سلیقه‌‌ها را باید کنار گذاشت، تمامی احزاب اصولگرا باید همگرا شوند که این جلسات هفتگی نیز برپایه همین اصول استوار است.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فتنه «خط قرمز» انقلاب است، عنوان کرد: ما آنان را خائن نظام و آمریکا را دشمن خود می‌دانیم؛ فتنه‌گران برای برکناری انقلاب آمده بودند و باید حساسیت بر روی فتنه گران وجود داشته باشد چرا که آنان به انقلاب و نظام خیانت کردند. ما معتقدیم محور اصلی و فصل‌الخطاب همه خطبه‌ها و بالاتر از قانون اساسی، مقام معظم رهبری هستند.

‌‌وی بر تشکیل یک اجتماع رسانه‌ای تأکید کرد و گفت: با همگرایی ایجاد شده خود را در این مسیر موفق می‌دانیم و برای این هدف تلاش و فعالیت می‌کنیم.

‌‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon