وارونه جلوه دادن تفکر ناب اسلامی، نتیجه سر بریدن‌های داعش است

وارونه جلوه دادن تفکر ناب اسلامی، نتیجه سر بریدن‌های داعش است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: تفکر پلید داعش امروز به دنبال وارونه جلوه دادن تفکر ناب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید محمود مرویان حسینی امشب در گردهمایی شاعران و مداحان بسیج کشور در سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: ایام الله فرصتی است که در آن لحظه‌های خدایی، روزهای الهی و جلوه های خدا در پهنه هستی نمایان می‌شود و فضیلت‌ها و ارزش‌های الهی در جامعه تجلی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه ایام الله فرصتی است که در آن اخلاق و فضیلت و ایثارگری‌ها در راه خدا در پهنه هستی نمایانگر می‌شوند، افزود: علاوه بر ایام‌های ویژه و خداپسندانه سال نظیر قربان و غدیر و عاشورا و اربعین، هفته بسیج نیز جزو ایام الله محسوب می‌شود و تلاش همگان در این زمینه زمینه تحقق جریان حق، ذلت و خواری دشمنان و نمایان شدن عزت اسلام را فراهم می آورد.

مرویان حسینی با قرائت پیام اهل بیت(ع) و مکتب ارزش‌های والای انسانی بیان کرد: اسلام حاضر با قرائت پیام اهل بیت(ع) جلوه دارد و مکتب اسلام مکتب ارزش‌های والای انسانی است و تمام جهان از جمله جریان‌های کفار و تکفیری از مواجه شدن با قرائت پیام اهل بیت(ع) ترس و اضطراب دارند و در تلاشند تا با پول و اسلحه و رسانه‌های خود نظام استکباری را معرفی کنند.

وی افزود: اکنون در دنیا یکی از رسانه‌های موثر، شاعری و ذاکری اهل بیت(ع) است که نمایش اخلاق و فضیلت و افشای دشمنان و احساس مسئولیت در برابر مشکلات جامعه را در سیطره خود به همراه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار و عظمت ملت ایران است و پشتوانه انقلاب اسلامی در فراز و فرودهای حاضر بسیج بوده است، افزود: بهترین شاگرد در کلاس بندی عاشورا و پشتوانه انقلاب اسلامی در فراز و فرودهای حاضر بسیج بوده است و بسیج چراغ راهی برای نسل‌های آینده و ملت‌های دیگر شد تا در برابر ظلم و فساد عزت دینی از خود نشان دهند.

وی با بیان اینکه جلسه امروز مجموعه جامعی از بوستان متنوع بسیج است، افزود: در این جلسه از شاعران و مداحان و ذاکران مکتب اهل بیت(ع) که در صحنه‌های انقلاب اسلامی و دوران 8 ساله دفاع مقدس پشتوانه بسیج و بسیجیان بودند و رسالت دینی خود را برای دفاع از جریان حق و مکتب اهل بیت(ع) انجام دادند، حضور دارند و جلسه امروز مجموعه کاملی از بوستان متنوع بسیج بود.

مرویان حسینی به تفکر داعش و اقدامات پلید داعشیان اشاره کرد و گفت: امروز تفکر داعشی تلاش می‌کند تا با سر بریدن و زنده به گور کردن مردم، اسلام را به دنیا معرفی کند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا جنگ و درگیری‌ها توسعه پیدا نکند و حقایق و نور و فضیلت‌های اهل بیت(ع) در دنیا منتشر شود.

وی با بیان این که امروز بسیج در قلب انسان‌ها جا گرفته است بیان کرد: مردم تلاش می‌کنند تا فعالیت بسیج را نشر دهند و از معارف اسلام و تاریخ اهل بیت(ع) و فرمایشات بزرگان و توصیه مراجع، سخنان و اشعارشان را پربار و غنی کنند.

مرویان حسینی در ادامه با بیان اینکه نظام اسلامی سرمایه مکتب اهل بیت(ع) است، افزود: ستون نظام اسلام امروزه مکتب اهل بیت(ع) است که باید صیانت شود تا ستون انقلاب که ولایت فقیه به حساب می آید محفوظ شود و ولایت مداری به نمایش گذاشته شود.

وی با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: در این دوران اگر شاعران حضور نداشتند آن حماسه‌ها و عرفان جبهه‌ها و مقاومت سنگرها و ایستادن و مقاومت در برابر آتش توپ و گلوله دشمن رخ نمی‌نمایاند.

وی افزود: مداحان و ذاکران و شاعران اهل بیت(ع) در این دوران رسالت بسیجی خود را ایفا کردند و فرم‌ها و نقش‌های دوران افتخار آمیز رسالت دینی آنان قابل ستایش بود.

مرویان حسینی به تکریم شاعران از سوی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: با وجود آن که اهل بیت(ع) شاگردان فراوانی را در فقه و اخلاقیات تربیت کرده بودند اما بیش از همه گروه‌ها به شاعران و ذاکران اهل بیت(ع) توجه داشتند زیرا که آنان خواب را از چشمان دشمن گرفته بودند و اشعار آنان ابلاغ پیام و اخلاق و فضیلت‌های انسانی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اشعار سبز و سرخ و سیاه گفت: اشعار سبز اشعاری است که طی آن اخلاق والای انسانی نمود پیدا می‌کند، اشعار سرخ اشعاری است که حماسه و مجاهدت و افشای جریان باطل و دفاع شجاعانه از حق را درپی دارد، اشعار دیگر اشعار سیاه هستند که شامل هجو حاکمان و غاصبان و ظالمان و ستمگرانی که علیه حق و حقیقت حرکت کرده بودند، هستند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon