سیدصالحی: حضورم در گسترش فولاد قطعی نیست

سیدصالحی: حضورم در گسترش فولاد قطعی نیست

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم سایپا گفت: فعلاً رفتنم به گسترش فولاد و هیچ تیم دیگری قطعی نشده و طی چند روز آینده رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه سایپا دریافت خواهم کرد. قطعاً به تیمی که در آن راحت‌تر باشم و عزتم در آن حفظ شود، خواهم رفت.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره اخباری مبنی بر پیوستنش به گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: فعلاً رفتنم به گسترش فولاد و هیچ تیم دیگری قطعی نشده و طی چند روز آینده رضایت‌نامه‌ام را از باشگاه سایپا دریافت خواهم کرد. قطعاً به تیمی که در آن راحت‌تر باشم و عزتم در آن حفظ شود، خواهم رفت.

وی با تأکید بر عدم مهم بودن نام شهر در انتخابش خاطرنشان کرد: قطعاً تبریز، تهران یا هر جای دیگری در انتخاب تیمم مهم نخواهد بود و دوست دارم درجایی بازی کنم که بتوانم در آن کارایی داشته باشم و برای تیمم مفید باشم.

بازیکن سابق تراکتورسازی با اشاره به شادی پس از گلش به تراکتور با پیراهن پرسپولیس تصریح کرد: من در همه‌جا به این مسئله اشاره داشته‌ام که عزتی را که پس از سال‌ها بازی پیداکرده‌ام، با تیم و هواداران خوب تراکتورسازی بوده است.

بازیکن فصل جاری سایپا خاطرنشان کرد: من یک سال بسیار خوب را با هوادارانی داشته‌ام که همیشه خودم را مدیون آنان می‌دانم. در آن سال هواداران خونگرم تراکتور بسیار به من لطف داشتند. دست تک‌تک این هواداران را می‌بوسم که یک سال از من حمایت کردند تا من توانستم دوباره به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنم.

سیدصالحی در خصوص دلیل جدائی‌اش از تراکتورسازی تبریز و پیوستن به پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی‌ها دلیل جدائی من از تراکتور را اسم پرسپولیس مطرح کرده‌اند، اما واقعاً به این خاطر نبود. اگر کارنامه من را به‌دقت مطالعه کنند درمی‌یابند که من قبل از پیوستن به تراکتور، در تیم‌های بزرگ هم بازی کرده‌ام.

وی گفت: چندین و چند سال بازی، در تیم‌های بزرگی مانند سپاهان و استقلال در کارنامه من موجود است. شما هیچ بازیکنی را نمی‌توانید پیدا کنید که به تیم ملی دعوت شود ولی از حضور در تیم ملی انصراف دهد. من این کار را کردم فقط و فقط به دلیل اینکه مشکلات خانوادگی داشتم.

سیدصالحی تأکید کرد: من هر کاری که انجام داده‌ام به خاطر خانواده‌ام بوده و زمانی که شاهد عدم موفقیتم در حل مشکلات خانواده‌ام بودم، به پرسپولیس رفتم تا کمی از مشکلات خانواده‌ام را حل کنم.

بازیکن سابق تراکتورسازی با تشکر از مردم تبریز افزود: بازهم در پایان می‌گویم، بهترین روزهای زندگی‌ام در تبریز رقم خورد و عزتی را که مردم تبریز به من دادند، در هیچ جایی ندیده بودم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon