دشمن می‌داند در جنگ سخت بازنده است، لذا حساب‌شده به میدان جنگ نرم آمده است

دشمن می‌داند در جنگ سخت بازنده است، لذا حساب‌شده به میدان جنگ نرم آمده است

خبرگزاری تسنیم: معاون سیاسی دادستان کل کشور درباره هدف از راه اندازی شورای عالی فضای مجازی گفت: هدف از ایجاد این شورا به کارگیری ظرفیت‌ها و تکنولوژی روز دنیا و خدمت رسانی صحیح به مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه در دومین یادواره شهدای دادگستری با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفان اظهار کرد: ثمرات با برکت این اقدام بی بدیل تا ظهور نورانی امام زمان (عج) ادامه می‌یابد و در کنار ایشان شاهد تداوم این نهضت عظیم خواهیم بود.

وی افزود: اثر بخشی خون شهدا و فداکاری جانبازان و ایثارگران که بخش قابل توجهی از سلامتی خود را تقدیم کرده‌اند، تحولات عظیمی را به وجود آورده است.

بختیاری بیان کرد: آثار با برکت خون شهدا و جانبازان فداکار عزیز سبب ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی شده است و این وعده خداوند است که پایداری انقلاب اسلامی ثمره شیرین استقامت‌ها و مقاومت‌های ما است.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به تعبیر مورخی عنوان کرد: استکبار جهانی(آمریکا) با به صحنه آوردن همه امکانات، کل جهان را ریل گذاری کرده و واگن‌هایی را تدارک دیده و با لوکوموتیورانان آموزش دیده، خودش را بر دنیا تحمیل می‌کند تا هیچ کشوری نتواند در مقابل آن دندان گردی کند.

بختیاری با بیان تعبیری از بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: ما انقلاب اسلامی را به وجود آوردیم و می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم و خودمان ریل گذاری کنیم و لوکوموتیورانان را پرورش دهیم و این امر به لطف خداوند متعال تحقق یافت.

وی تاکید کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان پدیده‌ای شگرف دست رد به سینه شرق و غرب زد و توانست رو پای خود بایستد و استمرار بیابد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما نمی‌دانستند که انقلابی به نام خدا و به نام دین دست رد به سینه استکبار و قدرت‌های عظیم جهانی بزند و بتواند با استقلال پیش برود.

وی با اشاره به محاصرات اقتصادی که با تسخیر لانه جاسوسی در 8 سال دفاع مقدس بر ایران اعمال شد افزود: همه سال این مصوبه در گنگره آمریکا به تصویب می‌رسد و در روند مذاکرات به بیان اوباما این تحریم‌ها علیه ایران به مدت یکسال دیگر نیز تمدید شده است.

بختیاری بیان کرد: پس از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، تمامی صنایع مادر در ایران دچار سکون شد و در این وضعیت امام با تکیه بر شعارهای اصلی انقلاب با تحریم شرق و غرب، این نهضت عظیم را پا برجا نگه داشت.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به بیان رئیس کل نیروهای مسلح درباره موج عظیم رسانه‌ای در مقصر نشان دادن ایران عنوان کرد: در 8 سال دفاع مقدس رسانه‎های جهان که همگی توسط صهیونیست اداره می‌شد، موج جمعی در حمایت از صدام و علیه ایران به راه انداخته و تمام دنیا ایران را به عنوان مقصر جلوه می‌دهند.

وی تصریح کرد: پیام محکم امام عظیم الشان انقلاب از لابلای این امواج سنگین رسانه‌ای به گوش مردم جهان رسید.

بختیاری تاکید کرد: پس از ورود آمریکا به خاک عراق وزیر دفاع وقت آمریکا اعلام کرد که در زمان جنگ میان ایران و عراق، ضرابخانه‌های دنیا تسلیحات نظامی صدام را قدرتمندانه تامین و ارتش صدام به عنوان پنجمین ارتش قدرتمند جهان شناخته می‌شد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در شرایطی که ایران تحریم شده بود. ما ملزم به تهیه سلاح شدیم که علی رغم پرداخت 300 برابر قیمت رایج بازار آزاد، تجهیزات نظامی خود را تامین نموده و با تمام این مشکلات به لطف پروردگار متعال ایران موفق به شکست ارتش قدرتمند صدام شدیم.

وی افزود : اگر تحولی در سازمان ملل حاصل شود و دولت‌ها و ملت‌ها گرد هم آیند، سندهای موجود علیه نظام استکبار در طول 8 سال دفاع مقدس بر همگان آشکار خواهد شد.

بختیاری بیان کرد: دشمنان اسلام به دنبال انهدام انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند اما این ایثارگری و فداکاری و روحیه مردم ما، هدف پلید آنان را محقق نکرد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: ایران در وضعیت کنونی توانست در عرصه‌های مختلف به برکت تفکر بسیجی رتبه‌های زیادی در رشته‌های تخصصی در دنیا کسب کرده و کشور ما با تمام توطئه‌ها و تحریم‌ها توانست سربلند از میدان بیرون آید.

وی عنوان کرد: ما پس از گذراندن جنگ سخت وارد میدان جنگ نرم شده‌ایم و به فرمایش مقام معظم رهبری هم اکنون با شبیخون فرهنگی، قتل عام فرهنگی و ناتوی فرهنگی مواجه هستیم.

بختیاری تصریح کرد: همانطور که در جنگ سخت از نیروی قدرتمند بسیج استفاده شد و با تدبیرات بسیج دشمن در دفعات مکرر شکست مفتضحانه‌ای خورد، در جنگ نرم نیز با بهره گیری از تجربیات جنگ سخت استفاده کرده و قرارگاه عملیاتی با برنامه حساب شده ایجاد کنیم.

وی درباره هدف از راه اندازی شورای عالی فضای مجازی خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این شورا به کارگیری ظرفیت‌ها و تکنولوژی روز دنیا و خدمت رسانی صحیح به مردم شریف ایران است و باید ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در این راستا قرار بگیرد.

بختیاری افزود: دشمن جنگ نرم را حساب شده پیش می‌برد چرا که از شکست در جنگ سخت با ایران اطمینان یافته و می‌داند با حملات نظامی نمی‌توان انقلاب اسلامی را از پا در آورد.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه ایران هرگز حاضر به جنگ نیست و فقط برای جوابگویی به توطئه دشمنانش خود را مجهز کرده است، بیان کرد: با خدمت بزرگ پدر موشکی ایران، این مرد مخلص و با خدا ما توانستیم با الگوگیری نخستین موشک دست ساز را طراحی و امروز جمهوری اسلامی با رتبه چهارم موشک سازی در جهان حضور دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان ما از جنگ نرم احساس رضایت می‌کنند و برای اقدامات بزرگی در فضای سایبری برنامه ریزی کرده‌اند که به فضل الهی این اقدامات به زودی برملا خواهد شد.

بختیاری تصریح کرد: رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرده که ورود نیروهای جمهوری اسلامی در فضای سایبری امنیت ما را تهدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در تدارک راهکارهای مقابله در برابر بیداری اسلامی هستند و الگویی را با مشابه سازی از مقاومتی که در ایران با نام دین و اسلام به وجود آمده بود طراحی و پایگاه‌های جدیدی ایجاد کردند.

بختیاری گفت: آنان با آموزش عملیات انتحاری و با روکشی از روایات جعلی فراوان دست به جنایات گسترده‌ای می‌زنند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور بیان کرد: آمریکا پس از تصرف عراق و سرنگونی صدام بیش از 1200 میلیارد دلار هزینه کرد تا عراق را به اشغال خود درآورده و در چند سال اخیر نیز به این نتیجه رسیده که با هزینه‎های گزاف و لشگرکشی راه به جای نمی برد و به جای این اقدامات مسلمانان را به جان هم می اندازد.

وی تصریح کرد: عربستان 100 میلیارد دلار هزینه کرد تا دمشق را اشغال کند و قطر نیز با هزینه کردن 30 میلیارد دلار تلاش کرد تا نظام اسد را برکنار کند.

بختیاری تاکید کرد: عربستان سعودی به آمریکا اعلام کرد اگر ایران به ائتلاف راه یابد ما هزینه‌های ائتلاف را نخواهیم پذیرفت و بعدا مشخص شد تمامی هزینه های ائتلاف توسط عربستان سعودی تامین می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در سال 92 تعدادی از مسلمانان در نیویورک تقاضای تجمعی را داشتند و پس از موافقت با آن، 10 میلیون مسلمان در تجمع شرکت کردند و این رشد اسلام خواهی در قلب آمریکا برای دشمنان آن وهم برانگیز بود.

وی درباره رشد قابل توجه اسلام خواهی در اروپا و آمریکا افزود: جنایاتی که به نام مسلمانان با مانورهای تبلیغاتی صورت می‌گیرد به دنبال جلوگیری از رشد هر چه بیشتر اسلام خواهی است.

بختیاری با اشاره به مصاحبه اخیر وزیر خارجه عراق در قم گفت: 84 درصد از کشتار داعش در عراق از اهل سنت، 12 درصد از شیعیان و 2 درصد این قربانیان در مسیحیان رخ داده است.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور بیان کرد: ما باید با بهره گیری از اندیشه بسیجی فعالانه در تمامی عرصه‌ها حضور یافته و یقین بدانیم بر دشمنان خود تسلط خواهیم یافت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon